aku rasa nak cakap kat seseorang. nak sedarkan dia yang zaman masa aku sukakan dia tu dah berlalu. aku nak bagitau dia yang aku sebenarnya buat silap sebab suka dia. dan sebenarnya perasaan suka aku kat dia tu bukan nyata.
Its illusion.
masa ni orang boleh kecam aku dengan berkata 'eleh kau time ni la ko nak cakap its illusion tak ada kaitan dengan perasaan walhal ko dah selamat buat confession'
ya aku silap. aku terburu buru. aku silap judge perasaan aku yang akhirnya tanpa aku sangka aku direjek which aku tak kisah langsung tapi the worst things is..biarlah rahsia. benda ni stupidity level infinity. so aku tak nak story sebab nanti orang tu akan dikecam. so aku tak nak dia kena kecam. biarlah dia gembira dengan apa yang dia rasakan betul.tapi setelah berbulan bulan sebelum berita perbuatan dia yang malukan aku sampai kat telinga aku aku dah pun study perasaan aku dan ternyata.
itu hanya illusion dan mungkin aku boleh kata instant crush je.tak lebih. tak boleh aku nak cakap tu cinta.
so?
Tak ada kaitan dengan perasaan so dia boleh stop malukan aku. tiap kali nampak muka dia aku tak leh pandang dengan detail sebab aku sangat marah. apa yang dalam fikiran dia untuk buat macam tu?
so yeah.
benda dah berlaku apa boleh buat so sekarang adalah masa di mana aku kehilangan orang yang aku betul betul suka sebenarnya. oh macam drama. letih la. lagi lagi bila ko tak ada sapot. mungkin sebab aku tak crystal clear keadaan aku dengan orang lain. aku denial. aku kata aku ok. walhal tak ok. aku masih marah. aku tak tau sampai bila kemarahan aku ni akan kekal dalam hati aku. which is aku rasa benda tu salah. tapi bila ingatkan apa yang dia malukan aku. aku doa mintak kekuatan untuk maafkan dia tapi sangat susah.
dalam buku bicara ini demi illahi ada tulis. kita kena belajar memaafkan dan melupakan.
tapi bila fikir ya. kita belajar untuk maafkan orang tapi orang tak belajar untuk meminta maaf. everyday aku fikir apa salah aku sampai macam tu sekali dia malukan aku.
but then Allah knows the best.
thank you la kat kawan aku yang temankan aku dengar bebelan aku sejurus aku dengar kisah aku dimalukan tu. aku doakan dia dimurahkan rezeki. aku suka mendoakan orang yang tolong aku. aku syukur sangat setiap kali ada orang tolong aku plus aku selalu rasa yang seseorang tu digerakkan hati oleh Allah swt untuk tolong aku. Allah hantar seseorang tu untuk mudahkan urusan aku.
pasal kisah tu.tak fun weh. sumpah. aku tak rasa keseronokan pun.
kepada kau. ye kau. kalau ko tertanya tanya kenapa lepas je aku dapat tau hal ni aku tak carik kau tapi aku carik orang lain untuk aku share semua benda apa yang aku rasa plus mintak nasihat dia. kenapa tak cari kau mintak penjelasan kenapa kau buat macam tu sebab aku rasa tak ada sebab dah untuk aku datang tanya kau mintak penjelasan. aku tak perlukan penjelasan dari orang macam ko yang aku rasa sumpah tak matang langsung. so aku tinggalkan pertanyaan aku melayang layang. aku rasa tak perlu kot tanya kau. kau tak mampu tarik balik apa kau buat.
plus even ko tau aku dah tau. ko tak minta maaf pun. aku pelik. tapi aku faham. aku dengan kau standard tak sama. tu diri kau. yang tak pernah cuba belajar untuk meminta maaf.
entahlah. aku just doakan diberi kekuatan untuk memaafkan kau.
dalam hal ni.
Aku tak minta pun dia dibalas balik anything disebabkan perbuatan dia. cukuplah aku diberi kekuatan untuk maafkan dia plus doa dia dapat hidayah yang benda tu salah and tak buat kat orang lain. sesungguhnya mengaibkan seseorang tu...besar dosanya. tuhan pun tutup aib kita. inikan kita manusia. siapalah kita nak bukak aib seseorang. manusia hina kot. tapi act like lebih berkuasa dari tuhan.
semoga tuhan makbulkan doa aku.
Ameen.
Sometimes after you've tried your best and put all your effort into it, you'll just have to let times do its course.
Pages
Showing posts with label november. Show all posts
Showing posts with label november. Show all posts
Dec 15, 2016
Nov 6, 2016
Beberapa bulan ni aku agak stress sikit dengan kerja. ada waktu tu aku datang kerja tak bercakap langsung. keep on berfikir. aku tak ada mood kat ofis. aku dingin sangat. aku jadi pendiam.watak aku kat ofis dan kat production sangat lah berbeza. idk why. mungkin sebab ofis adalah tempat aku buat kerja. so ofkos la stress. so nak release stress aku keluar pergi production.
kat sini tak ada satu tempat aku declare as tempat untuk release tensen. kalau kat syarikat Y dulu aku akan lepak sesorang kat belakang area scheduled waste. haha. situ rumah kedua la. padahal tak buat pape pun. lepak sesorang kat situ padahal tempat tu berhantu. lol
Suasana bekerja sekarang quite mencabar. Tak macam masa aku dekat syarikat Y. Aceli aku masih compare. compare semua benda which is tak baik langsung lah. tapi biasalah. tak move on lagi walaupun dah setahun lebih aku tinggalkan syarikat Y.
Syarikat Y ya..
Hmm tak pelah. lupakan. mungkin aku kena belajar untuk move on.
Tempat kerja sekarang mencabar banyak benda. emosi. fikiran. and macam macam lah. tekanan dia sangatlah tinggi tapi tulah. dengan tekanan yang adalah yang buat kita belajar banyak benda kan?
kat sini aku kerja dengan orang yang lebih muda dari aku. korang tahulah budak muda macam mana attitude dorang sekarang. golongan yang punya adab sopan tu dah susut. tak ada respect. baik tu baik lah. tapi respect dengan baik tu lain. kalau ko orang baik tapi ko tak respect orang so tak ada bezalah.
entahlah.
ahaha. ayat penuh givap sangat awak ni aisyah..
kadang kadang cakap dengan kita ni pun macam cakap dengan adik adik dia. haih la. aku salah ke ek dalam letak border? aim i being so nice to everyone?
idk. maybe yes and maybe no.
satu benda penting aku belajar setakat ni yang aku betul betul akui adalah.
hmm.biarlah kita ni bodoh tak pandai weh. tak cantik muka berjerawat. gemuk gedempol hitam legam watsoeverlah.yang penting sekali.
biar termasuk dalam golongan manusia yang beradab and hormat orang. sebab tu lagi mahal harga dia dari rupa paras kekayaan dan sebagainya.tu je yang aku pegang dan tu je yang membezakan aku dengan orang lain.
Nov 5, 2016
November 2016
Hi honey? lol
its november baby. lagi 1 bulan beberapa hari je nak habis 2016. so aisyah ahmad bila awak nak jumpa bakal shuben? haha soon bebeh. yang terbaik memang lambat sikit. haha
lately aku sangat busy. lagi lagi bulan 10 yang sangat lah mencabar. kalau baca entri aku yang lepas. pheww tu baru sikit mental breakdown aku. entah entah tak nampak langsung yang aku tengah mental breakdown. haha.
sangat sesuai kalau aku nak cakap yang oktober ni penuh sangat dengan tragedi. tragedi oktober lah katakan. yelah. chemicall spill lah bomba lah heyy jangan sebut sebut sangat agensi B tu. meluat.
tentang cinta? sejak hal kena rejek. aku ada tanya kawan aku. sebab dia pun ada pengalaman yang sama kena rejek. aku tanyalah, dia ada rasa nak buat lagi tak confession kat org yang dia suka lepas ni? (ofkos la kita akan buat confession kat orang yang kita suka kan? ceh) jawapan dia? tidak mungkin sama sekali which samaaa dengan jawapan aku. you no what? rejection hurts. haha ko boleh faced it. tapi nak repeat kat orang lain. never.
so buat masa ni aku tak ada masa nak fikir pasal cinta. aku rasa manusia perempuan tua ni hanya ada dua keadaan je. sama ada perasaan dia dimainkan atau dia memainkan perasaan dia sendiri. kawan aku cakap jangan givap. tapi aku cakap je aku dah givap. malas. letih. haha
aceli aku ter tenang hati tengok sorang lelaki ni. dia ada senyum yang menawan. kalau aku nampak dia and dia tengah senyum ke arah aku. aku akan cakap dalam hati. omaigod so cute. omaigod indahnya ciptaan tuhan. hahaha plus sangat lah sopan. sukalah orang sopan sopan ni. lagi lagi lelaki. dia macam terpegun je tengok. aku tak leh lupa ada satu keadaan bila aku tengah jawab soalan pastu after jawab soalan aku pandang dia and dia angguk sambil senyum. Masya allah. comelnya. terus aku macam yeah! lelaki mcm awak lah yang saya cari sebab supportive! yela ko baru lepas jawab soalan pastu ko cari mata untuk gain ko punya energy and kekuatan so that ko ada sedikit keyakinan. kiranya masa tu mata aku berpaling pada orang yang benar lah, haha tapi aku kira dia tak sedar apa dia buat tu bagus.bukan part pandang ko time ko lepas jawab soalan tu. no no banyak lagi la. aku suka lelaki yang ada attitude and manners. haha omai. so saya suka lah budak lelaki tu. selamba je aku cakap kat kawan aku. aku suka lah dia. nais guy. haha kawan aku tercengang. dia macam terkejut lak aku muka steady je buat pengakuan. aku ni simple je. aku suka aku cakap suka. tapi kes lepas malas la.plus tak berani lagi dah nak handle dengan any kind of rejection. trauma. confident dah hilang. plus orang ingat aku gila and desperate.
its not gila or desperate watsoever aceli itu bukti ko punya misi and visi.
betul tak? cewah.
ok goodnite dari kuantan pahang darul makmur.
its november baby. lagi 1 bulan beberapa hari je nak habis 2016. so aisyah ahmad bila awak nak jumpa bakal shuben? haha soon bebeh. yang terbaik memang lambat sikit. haha
lately aku sangat busy. lagi lagi bulan 10 yang sangat lah mencabar. kalau baca entri aku yang lepas. pheww tu baru sikit mental breakdown aku. entah entah tak nampak langsung yang aku tengah mental breakdown. haha.
sangat sesuai kalau aku nak cakap yang oktober ni penuh sangat dengan tragedi. tragedi oktober lah katakan. yelah. chemicall spill lah bomba lah heyy jangan sebut sebut sangat agensi B tu. meluat.
tentang cinta? sejak hal kena rejek. aku ada tanya kawan aku. sebab dia pun ada pengalaman yang sama kena rejek. aku tanyalah, dia ada rasa nak buat lagi tak confession kat org yang dia suka lepas ni? (ofkos la kita akan buat confession kat orang yang kita suka kan? ceh) jawapan dia? tidak mungkin sama sekali which samaaa dengan jawapan aku. you no what? rejection hurts. haha ko boleh faced it. tapi nak repeat kat orang lain. never.
so buat masa ni aku tak ada masa nak fikir pasal cinta. aku rasa manusia perempuan tua ni hanya ada dua keadaan je. sama ada perasaan dia dimainkan atau dia memainkan perasaan dia sendiri. kawan aku cakap jangan givap. tapi aku cakap je aku dah givap. malas. letih. haha
aceli aku ter tenang hati tengok sorang lelaki ni. dia ada senyum yang menawan. kalau aku nampak dia and dia tengah senyum ke arah aku. aku akan cakap dalam hati. omaigod so cute. omaigod indahnya ciptaan tuhan. hahaha plus sangat lah sopan. sukalah orang sopan sopan ni. lagi lagi lelaki. dia macam terpegun je tengok. aku tak leh lupa ada satu keadaan bila aku tengah jawab soalan pastu after jawab soalan aku pandang dia and dia angguk sambil senyum. Masya allah. comelnya. terus aku macam yeah! lelaki mcm awak lah yang saya cari sebab supportive! yela ko baru lepas jawab soalan pastu ko cari mata untuk gain ko punya energy and kekuatan so that ko ada sedikit keyakinan. kiranya masa tu mata aku berpaling pada orang yang benar lah, haha tapi aku kira dia tak sedar apa dia buat tu bagus.bukan part pandang ko time ko lepas jawab soalan tu. no no banyak lagi la. aku suka lelaki yang ada attitude and manners. haha omai. so saya suka lah budak lelaki tu. selamba je aku cakap kat kawan aku. aku suka lah dia. nais guy. haha kawan aku tercengang. dia macam terkejut lak aku muka steady je buat pengakuan. aku ni simple je. aku suka aku cakap suka. tapi kes lepas malas la.plus tak berani lagi dah nak handle dengan any kind of rejection. trauma. confident dah hilang. plus orang ingat aku gila and desperate.
its not gila or desperate watsoever aceli itu bukti ko punya misi and visi.
betul tak? cewah.
ok goodnite dari kuantan pahang darul makmur.
Nov 3, 2014
MonNov
Sedekah yang paling afdhal adalah sedekah kepada keluarga.
Contoh kalau adik ko nak pinjam duit. ko bagi je la. walaupun ko berpegang pada kata kata nak sesuatu usaha sendiri. tapi kata kata tu berbalik pada situasi adik ko. Kot kot ko adalah ikhtiar terakhir dia. dan tengok pulak pinjam untuk apa. untuk perbelanjaan diri ketika di Universiti. duit minyak untuk ke kelas. bagi je la pinjam. dengan niat. sedekah kat adik kot.
banyak lagi la.
sebagai abang/kakak takkan ko nak cakap ko tak da duit kan even ko memang tinggal bape la sangat kan. ego harus dijaga wey. then ko tawakal je la. rezeki ada dimana mana.
hari ni topik kat tv adalah sedekah. aku taknak lupa. aku buat la satu entri kosong dipagi Isnin.
my green button is come early to office. happy working!
Coffee day. NO Cheat day. lol
Contoh kalau adik ko nak pinjam duit. ko bagi je la. walaupun ko berpegang pada kata kata nak sesuatu usaha sendiri. tapi kata kata tu berbalik pada situasi adik ko. Kot kot ko adalah ikhtiar terakhir dia. dan tengok pulak pinjam untuk apa. untuk perbelanjaan diri ketika di Universiti. duit minyak untuk ke kelas. bagi je la pinjam. dengan niat. sedekah kat adik kot.
banyak lagi la.
sebagai abang/kakak takkan ko nak cakap ko tak da duit kan even ko memang tinggal bape la sangat kan. ego harus dijaga wey. then ko tawakal je la. rezeki ada dimana mana.
hari ni topik kat tv adalah sedekah. aku taknak lupa. aku buat la satu entri kosong dipagi Isnin.
my green button is come early to office. happy working!
Coffee day. NO Cheat day. lol
Nov 30, 2013
drama
sebenarnya aku nak membicarakan tentang sesuatu yang serius. tapi aku rasa macam tak sesuai je jiwa aku nak bicara serius dalam blog ni.
entah. sape layan citer The Inheritors yang tengah hangat meletup kat channel 393. 7 hari 7 malam orang sekeliling aku berbicara tentang hal ini. means cerita ni.
ai tot aku sorang je manusia terpilih yang tengok. lol. teruk gila.
ok cerita ni..aku teringin nak jadi macam eun sang. aku rasa dia manusia bertuah. berkenaan dengan rachel. aku lebih suka kasihankan dia dan selami perasaan dia.
aku rasa apa yang dia buat dan cakap adalah jujur. cintakan seorang yang tak cintakan kita. situasi tu agak tertekan. tapi tak boleh buat apa apa. tapi mengharapkan yang seseorang tu akan berubah untuk sukakan kita tapi apakan daya. hati itu bukan milik kita.
watak perempuan antagonis sebenarnya sangat menarik. aku suka. sebab..perasaan mereka. selalunya watak antagonis akan marahkan perempuan watak utama. itu aku tak peduli sangat. yang aku peduli. perasaan tertekan mereka. serius tertekan. tapi cara handle tekanan tu bergantung pada seseorang.
so dari situ tau la sejauh mana ke-antagonisan mereka. kalau yang taksub lebih tu. tu yang sampai berbunohan.
bunohan sangat ecah ni.
memang akan ada satu masa lelaki akan jatuh hati dan tinggalkan kekasih dia ke kalau dia terjumpa perempuan yang buatkan mata dia berhenti dan jantung dia berdebar melihat perempuan tu?
kesian kan jadi perempuan yang ditinggalkan atau kena ditinggalkan sebab pakwe dia dah jatuh hati dengan orang lain? tiba tiba.
tertekan sungguh.
ok cerita eun sang. aku jeles jugak dengan dia. sebab...lelaki yang nakal pun suka dia. aku ni. lelaki naik motor pun tak pandang aku. isk. T_T
bila tengok cerita tu.aku jatuh hati dengan lelaki yang kuat jeles. lol. dalam citer tu la. kim tan macam comell je jeles jeles ni. tapi wujudkan lelaki jeles yang versi comel? secara hakikatnya.
lelaki jeles adalah pemarah. lol.
fakta atau auta?
aku tak pasti entri ni serius ke tak tapi konklusi yang boleh anda buat adalah.
saya baru lepas nonton 2 episod back to back citer The Inheritors di channel one.
untunglah eun sang.
*tiba tiba. =P
Nov 18, 2013
heilu
heiluuu.
aku mendapat tawaran untuk menulis novel berkenaan sebuah kisah cinta yang...aih tak perlulah aku mention disini. haha ianya satu tema yang memalukan jiwa ragaku. hahaha.
konon.
lately aku jarang mengupdate blog sebab sibuk dengan kegiatan duniawi yang entah hape hape. banyak enjoi ini manusia. bila nak berubah. ai dono.
berubah bila ketandusan kewangan aku rasa.
hari ni macam nak membebel sikit. yela. untuk manusia yang macam aku ni. banyak benda nak bercakap.memerlukan banyak telinga yang diperlukan. jenis aku yang gemar bercerita ni sampai tak ingat dah. aku pernah cerita ke cerita ni cerita tu kat orang ni orang tu. haa..nampak tak eksited nak bercerita dia sampai tak ingat cerita kat siapa. sampai cakap macam ni.
'eh aku dah citer ke citer ni kat ko?'
hahaha.
so lately jugak aku kerap bermonolog dalaman sesorang. kekadang tengah drive.sibuk fikir nak update apa ye kat moments wechat.kat kepala mulalah dah karang ayat. siapa perilaku dia serupa gini angkat tangan! *me!me!* kadang kadang ayat yang melucukan la konon nak letak.
hihi. so tak sedar..tengah drive ada kakak kat sebelah. kakak ai le. so bila teringat atau berangan ayat lucu tu..maka tersenyumlah ittew sesorang...lima mint kemudian baru sedar yang diri ni bukan kesorangan dalam kereta.so...
malunya tuhan saja yang tahu.
yang sebenarnya tak salah kalau nak monolog sesorang.dia jadi salah dan memalukan bila kau senyum sesorang tu.itu sangat...memalukan.
memalukan sikit tau bila kau ditangkap tersenyum sesorang.padahal bukan angau. tapi sebab yela.mengarut sesorang kat kepala.haih. yang paling memalukan bila aku ditangkap senyum sesorang oleh kakak sendiri. dia sebenarnya tak adalah malu sangat.tapi malu bila kau sedar kau tengah senyum ya allah..rasa nak terus tido tak nak bangun.malu gila!
seterusnya kejadian senyum sesorang ni terjadi bila aku melakukan aktivti membosankan dan menjengkelkan ditempat kerja.iaitu meng-laminate. ai hate this job.this stupid job.selalunya aku akan menjerit menyatakan
this iz not mai job.seriusli.
cecewah. berani sangat cakap macam ni depan bos.berani cakap depan kawan dari admin department je. so bila duduk depan mesin laminate.dia mulalah satu aktiviti berangan.yela untuk manusia berangan dan kaki monolog macam aku ni.
bermonolog sampai tersenyum.pastu ada 2 3 pekerja lalu. tengok ko senyum sesorang.aish!!! malunya!! tapi selalu kaver dengan muka yang..tak mengerti apa apa.
bhahahah.poyo la kaw ecah!
oklah.aku tau ramai yang rindukan bebelan santai aku. tapi aku harus menunaikan janji aku pada k-drama disaluran one. eleh.nak gitau dia ada astro lettew.
salah. aku tau ramai ada astro.aku just nak bagitau aku layan drama korea jam 10 bape malam sampai 12 malam. di channel one.
itulah masa aku bersosial dengan kehidupan yang tak berapa nak hidup ni.
bestlah drama korea.walaupun dia tak logik bab orang miskin pakai baju cantik gila nampak mahal dan muka pun tak sememeh macam pompuan kampung.tapi..ok wat. i like. aniting about korea.
btw kawan aku dapat tawaran pergi korea! atas urusan kerja la. tapi dia tolak. ya allah...alangkah stressnya diri ini. hey tau tak penerbangan ke korea sangat mahal. aku rasa lah. tapi bila dapat foc. aku stress. aku tumpang stress atau aku amik alih ke-stressan dia. sebab dia tak stress.
manusia pelik.
so kita akan bersambung dan aku akan bersambung berbicara sikit. penulisan santai ini akan dirindui.kekeke.
statement gila perasan.
xoxo~
p/s saya baru bergraduasi! yuhhu! tahniah to me myself! \(^0^)/
aku mendapat tawaran untuk menulis novel berkenaan sebuah kisah cinta yang...aih tak perlulah aku mention disini. haha ianya satu tema yang memalukan jiwa ragaku. hahaha.
konon.
lately aku jarang mengupdate blog sebab sibuk dengan kegiatan duniawi yang entah hape hape. banyak enjoi ini manusia. bila nak berubah. ai dono.
berubah bila ketandusan kewangan aku rasa.
hari ni macam nak membebel sikit. yela. untuk manusia yang macam aku ni. banyak benda nak bercakap.memerlukan banyak telinga yang diperlukan. jenis aku yang gemar bercerita ni sampai tak ingat dah. aku pernah cerita ke cerita ni cerita tu kat orang ni orang tu. haa..nampak tak eksited nak bercerita dia sampai tak ingat cerita kat siapa. sampai cakap macam ni.
'eh aku dah citer ke citer ni kat ko?'
hahaha.
so lately jugak aku kerap bermonolog dalaman sesorang. kekadang tengah drive.sibuk fikir nak update apa ye kat moments wechat.kat kepala mulalah dah karang ayat. siapa perilaku dia serupa gini angkat tangan! *me!me!* kadang kadang ayat yang melucukan la konon nak letak.
hihi. so tak sedar..tengah drive ada kakak kat sebelah. kakak ai le. so bila teringat atau berangan ayat lucu tu..maka tersenyumlah ittew sesorang...lima mint kemudian baru sedar yang diri ni bukan kesorangan dalam kereta.so...
malunya tuhan saja yang tahu.
yang sebenarnya tak salah kalau nak monolog sesorang.dia jadi salah dan memalukan bila kau senyum sesorang tu.itu sangat...memalukan.
memalukan sikit tau bila kau ditangkap tersenyum sesorang.padahal bukan angau. tapi sebab yela.mengarut sesorang kat kepala.haih. yang paling memalukan bila aku ditangkap senyum sesorang oleh kakak sendiri. dia sebenarnya tak adalah malu sangat.tapi malu bila kau sedar kau tengah senyum ya allah..rasa nak terus tido tak nak bangun.malu gila!
seterusnya kejadian senyum sesorang ni terjadi bila aku melakukan aktivti membosankan dan menjengkelkan ditempat kerja.iaitu meng-laminate. ai hate this job.this stupid job.selalunya aku akan menjerit menyatakan
this iz not mai job.seriusli.
cecewah. berani sangat cakap macam ni depan bos.berani cakap depan kawan dari admin department je. so bila duduk depan mesin laminate.dia mulalah satu aktiviti berangan.yela untuk manusia berangan dan kaki monolog macam aku ni.
bermonolog sampai tersenyum.pastu ada 2 3 pekerja lalu. tengok ko senyum sesorang.aish!!! malunya!! tapi selalu kaver dengan muka yang..tak mengerti apa apa.
bhahahah.poyo la kaw ecah!
oklah.aku tau ramai yang rindukan bebelan santai aku. tapi aku harus menunaikan janji aku pada k-drama disaluran one. eleh.nak gitau dia ada astro lettew.
salah. aku tau ramai ada astro.aku just nak bagitau aku layan drama korea jam 10 bape malam sampai 12 malam. di channel one.
itulah masa aku bersosial dengan kehidupan yang tak berapa nak hidup ni.
bestlah drama korea.walaupun dia tak logik bab orang miskin pakai baju cantik gila nampak mahal dan muka pun tak sememeh macam pompuan kampung.tapi..ok wat. i like. aniting about korea.
btw kawan aku dapat tawaran pergi korea! atas urusan kerja la. tapi dia tolak. ya allah...alangkah stressnya diri ini. hey tau tak penerbangan ke korea sangat mahal. aku rasa lah. tapi bila dapat foc. aku stress. aku tumpang stress atau aku amik alih ke-stressan dia. sebab dia tak stress.
manusia pelik.
so kita akan bersambung dan aku akan bersambung berbicara sikit. penulisan santai ini akan dirindui.kekeke.
statement gila perasan.
xoxo~
p/s saya baru bergraduasi! yuhhu! tahniah to me myself! \(^0^)/
Subscribe to:
Posts (Atom)