Pages

Nov 25, 2009

ada lagi??

ape yang ada lagi??
hurm..ada lagi blog rupanya ye?? sebenarnye aku ni dah belambak da blog.cume tiada satu pun yg bejaya..haha tu tandanya ape ya? seronok bile tgk org lain punye blog punyala gempak semacam.bukan gempak apela...macam semangat banget la dalam menulis ni.ada je isu yang nak ditulisnya.dari aku ni??? haremmmmm....

nape aku wat blog hu?? ikut fesyen ke? ikut org ke?? oh no....saje je.nak isi masa lapang.haha i x kisah xda org yang jadi follower.huhu at least dapat la goreng pape.hurm..mungkin boleh jadi medan untuk melepaskan kemarahan? meluahkan perasaan? ohhh i like it! ahaks!

ala...setakat hari ini.hurm...bape banyak dah aku buat tapi semua tu.hanget-hanget tahi ayam.haha baru ku tahu betapa susah nya nak menulis ni.tapi kalau dah minat..banzaiiiii! haha harap2 blog ku yang kali ni.panjang sikit riwayat hidupnye...marilah sama-sama kita doakan ye..haha apada!

lagi satu! apeke namanya TEMPOYAK DURIAN ni?? x da seni tol..uish.ntah.mungkin aku nak makan durian kot dipagi-pagi buta ni.hurm....

1 comment: