Pages

Oct 3, 2011

manic monday

hari ni teruk! dah nama pun isnin kan? aku seolah olah tak percaya yang kena pergi kelas hari ni.over tak? haha bangun pagi rasa macam.ohhh tidakkkk.kenapa kena pegi kelas? haha sengal.padahal aku dah tidur awal kot.kul 12.tu pun dah gelabah sebab rasa dah lambat sangat aku tidur.kenapa aaku tak tidur pukul 11 tadi! hah macam tu pulak kan.

kelas pagi je aku dah terkapai kapai.bila masuk kelas kedua.kelas encik rahim.aku dah exhausted.bila lecturer aku cakap nak lepaskan awal.aku dah beria.sampai dia kata.nak keluar pukul 1 o 12 setengah? aku salah sorang yang tak rasa bersalah jerit.

"12 setengahhhhh~"

haha.kejam.kalau aku jadi lecturer dan dapat student macam ni.menangis aku. T-T

petang lab.lab IHS.masa ni rasa terkapai kapai.sebab apa rasa terkapai kapai untuk subjek IHS? sebab tiba tiba tadi kena demonstrate alat yang bakal kita guna.uhuhu.sepatah haram langsung tak faham plus tak reti guna pun.tapi kami berjaya larikan diri dari di paksa untuk demonstrate.

hari ni kira macam nasib baik.semua nasib baik.baru kitaorang terfikir macam macam.tulah.bila otak mula didesak.masa ni la macam macam terfikir.nasib baik jugak kitaorang jumpa balik lab assisstant.mintak pendapat semua.tanya senior.kebetulan senior ada di tempat kejadian so serbu je la akak amirah dengan abang afiq tu.

lepas jumpa.baru rasa ada sinar sikit.baru rasa macam ada lorong lorong cerah.hahaha.baru rasa semangat sikit.dorang kata benda ni simple.tapi kenapa nampak sangat sangat complicated? bijak gila diaorang.huhu.

berita baik selaku ajk publisiti.poster untuk seminar IHS.ajk montaj yang buat.hahaha i like this.so kitaorang just helo helo je.bila mau anta itu sama itu kedai buat poster? ahahaha.boleh la hembus nafas lega sikit.hahaha

lab IHS.aku dah kritikal sampai tak boleh kritikal dah.haha.kepala sakit pun jadi lagi sakit sebab kena betulkan macam macam.kena tengok macam macam demonstration oleh group lain.memang kena banyak kajian sendiri untuk faham IHS ni.yang aku pulak? macam syok sendiri.

petang tu memang masing masing dah kritikal.aku tak suka lab.aku suka lecture.sebab boleh sandar dan tidooo.hahahah =P

betul tak?

ok.kena buat essay mandarin.tajuk.menonton tv.huhu


No comments:

Post a Comment