Pages

Oct 29, 2012

#keluhan



kalau berkahwin.mestila kita nak kawin dengan orang yang kita sayang.orang yang kita memang jatuh cinta pada dia kan.tapi kalau benda tu tak jadi kenyataan.kuat ke kita nak tempuh semua ni.ada masa kita terkenang.then kita rasa sesak nafas.kita mula fikir.tempat kita bakal orang lain duduk.and suppose kita yang macam ni.kita yang macam tu.tapi tak ada.tak jadi kenyataan pun.untuk terima ni sebagai kenyataan.sangatlah susah.and kita akan terus terus terus menangis.menangis sebab apa yang kita mahukan.tidak jadi kenyataan.dan kita terpaksa menerima kenyataan bahawa semua ni benar benar berlaku.bukan mimpi.bukan fantasi.bukan gaduh biasa.dan menjadi lebih tertekan.bila kita dapat tahu yang dia boleh move on dengan baik.dan kita pasti dan sangat pasti.tiada lagi jalan untuk kembali bersama.tiada.dan sekarang satu soalan.bagaimana cara mampu untuk terima kenyataan?

#keluhan berat.

2 comments:

  1. pd sy awal2 mmg sgt pyh nak terima hakikat... sebelum pkra tu terjadi, dh terfikir pun kepala ckp tak logik mcm mana nak terima hakikat... Mmg tak boleh. Tp, bila dh makin lama... Kita akan pulih dr sedih/terkilan tu. Yg penting kita mesti cuba nasihatkan diri dari masa ke masa. Sgt perlu. Sokongan keluarga jgak memainkan peranan.

    #insyaAllah hati semakin kuat kalau kita percaya ketentuan yg lebih baik ada untuk kita selepas itu... insyaAllah kena yakin! *emo pulak* :)

    ReplyDelete
  2. oh tq! kita suka nasihat awak! membina! huhu insyaallah kita akan cuba! =D

    ReplyDelete