Pages

Dec 9, 2013

isnin blues

ketenangan 5-6 aku telah direnggut. yang pasti seseorang yang merenggutnya adalah sipolan yang sedang duduk dimeja belakang aku.

Mr M.

no no. jangan salahkan dia. dia bukan punca teragutnya ketenangan aku. eh salah. dia salah satu punca. yang bermaksud. dia tidak keseorangan.

lulz.

untuk masa masa ini. aku cuba jadikan gerak geri Mr I suatu ketika dulu sebagai iktibar untuk minimakan tekanan dalam tubuh badan. gerak geri dia aku jadikan inspirasi. kata kata berbaur nasihat *mungkin* dari papa S aku perdengarkan kembali.

tapiii masih. masih gagal untuk kali ini. tak leh digunapakai. makin aku makin terserlah tahap ke-stress-an aku. bibir semakin galak menaikkan volume keluhan keluhan berat dari mulut aku.

ottoke?

'pehhh. tak yah ottoke sangat la ecahhh.'

kata seorang kawan.

heilu. sukahati ai okay. ni mulut ai. sukahati ai la nak cakap bahasa ok. pape pun. biane.

lol.

pura pura berhumming- bird
pura pura ketawa
pura pura tersenyum

aku makan. aku gelak. aku dengar lagu. aku tengok drama. aku tebahak bahak tengok running man. aku tengok wayang. aku tido. tido dalam gelap. aku memandu. aku karok sorang sorang. aku jumpa kawan. aku wasap dengan mereka terpilih.

itu adalah metod untuk aku minimakan tekanan dalam tubuh badan. tapi malang.

masih tidak membantu. mungkin belom. mungkin metod yang tidak praktikal. mungkin aku terlalu berahsia.

terus pura pura ketawa.

petanda aku sombong ke cemana?

hari ni aku tanyakan banyak soalan mengejut kepada kawan kawan. aku tak tau mana datangnya soalan itu.

'cemana seseorang boleh berjumpa dan bertunang dan bernikah?'

'cemana seseorang tu berjumpa seseorang?'

banyak lagi.

paras normal diri aku mungkin bakal hanyut dilaut mati.

lol.


No comments:

Post a Comment