Pages

Apr 5, 2015

Soalan 1.0


1. kawan paling lama berkawan?
faja. sedari tadika. 

2. siapa antara korang berdua paling ramai peminat?
faja. sebab dia lebih lembut dan lebih mesra dengan lelaki berbanding aku

3. oh kau tak lembut la?
NO. dan sombong. maybe muka nampak garang kot. plus kerek.

4. pernah rasa down sebab faja lagi banyak peminat?
rasa nya tak. sebab aku jenis manusia tak berperasaan sangat. dia macam..ada. ada la. tak ada pun ok saja. 

5. peristiwa paling tidak dapat dilupakan di sekolah.
oh ada.banyak. semua pasal taik. =.= aku rasa bukan aku sorang je tak dapat lupa. ramai lagi. hmm. aku terpijak taik kat dataran ilmu (dataran perhimpunan) dua kali. satu nak mula merentas desa. form 1 kot.masa ni yang nampak ati dengan faja. dorang GELAK. aku merajuk nak nangis. pastu dorang hantar aku pegi cuci kat mana ntah. blergh. lagi satu kalau aku penah citer. taik burung kena tudung aku. dah la belakang aku abang abang form 2 yang kacak kacak. ati dengan faja macam biasa. gelak tutup mata dlu pastu tengok aku nak nangis. dorang anta g toilet. paling dekat. toilet lelaki. =,=

lagi satu kat tempat yang sama jugak.form 5.  tapi masa ni haih. semua orang pandang. masa tu aku gelak gelak pastu badan ada kaki tak reti diam. tengah gelak gelak terpijak taik dan aku JERIT satu sekolah pandang aku. so dorang semua tau aku terpijak taik. masa ni budak kelas aku anta g toilet.

urgh memalukan.

6. apa yang akan dilakukan ketika bosan?
baca buku. tak kisah buku pape. tengok tv. kalau tak jalan jugak. kacau kawan kawan. kalau tak layan jugak. 

keluar pegi jalan sesorang or TIDO

7. apa yang akan dilakukan sejurus balik keje. 
amik baju untuk esok hari dan gosok. pastu baru mandi. 

8. selalu tido jam berapa?
sepuluh paling awal dan paling lambat jam 12.

9. ok apa perasaan bila ada orang cakap 'nanti aku nak kol ko. ko free tak?'
hmm. aceli aku kurag suka sikit  borak tru fon. aku rasa geli. haha. and aku rasa tak tau nak cakap apa. kalau lelaki la. aku rasa geli. hahaha. geli je telinga aku ni. so selalu aku akan bercakap kasar sikit kat fon (ke sama je kat fon atau face 2 face).

10. kegemaran ketika memandu?
menyanyi. selalu dengar satu lagu ulang ulang. sebab dengan mitos diri menyatakan lebih fokus memandu. macam..nak pasang lagu elastic heart. so ulang sampai bosan baru tukar kepada sakitnya tuh disini. haha





No comments:

Post a Comment