Pages

Sep 25, 2010

ubur ubur, sotong dan katak beraya bersama.

Ni rondaan raya aku yang pertama sebenarnya.haha.yang ni memang aku makan banyak.haha.Secara jujur.untuk berjalan dengan mereka mereka ini.Katak dengan sotong ni bukan senang.dorang suka suprise.Mengejut.Tiba-tiba.Kalau rancang.komfem takkan jadi dan tak pernah jadi.kalau jadi pun.Aku memang bernasib baik la masa tu.



Okay kami jalan hari rabu tak silap aku.Pukul 2 gitu tengah aku sibuk online kan diri.Tetiba faja tepon.Ajak pergi beraya.hah? Beraya? Wat time hu? Oh pukul 4? n perob.Lambat lagi.Meronggeng sat.



Baju kebaya tu sungguh berfungsi dengan baik.Aku tak pernah memakai dia.Selama ni aku pandang dia sebelah mata je.Kadang kadang tak pandang langsung.Gila belagak.Yela.Kebaya ni tak mengancam.Cewahhh.hahaha



'ubur -ubur akan beraya besama sotong dan katak! ubur ubur dan sotong akan membuli katak dengan bersungguh sungguh! lalala~'


Ni status aku tulis kat fb masa nak pergi raya ni.Haha Ubur-ubur? Sotong? Katak? haha! Kami bertiga kawan dari sekolah rendah dulu.Katak tu jantan tau.haha lama tak jumpa katak ni.Bila jumpa dulu.Wah.Syok gila kot..hehe!





haha! aku suka pic ni.comell sangat.ditambah tambah kecomelan kami berdua.ah.cantik2.terima kasih kepada aku sebab bagi idea ni.hehe gud2. ;p




Oh ya.Kenalkan ini faja.hehe dia kawan yang baik.Kami berkawan sedari tadika.Kalah aku bercinta dengan akmal.Aiceh! kalau nak cerita perihal kami ni.Memang takkan habis.Maybe aku akan buat entri untuk kami berdua.Disekolah kami dikenali sebagai kembar.hehe tak sabar nak jadi pengapit dia untuk kawin nanti! heeeee~ Oh ya! lupa nak cakap.Dia adalah sotong yang anggun.




Hah! Inilah katak! Nama sebenar dia afiq edika.Dulu kat sekolah kan? Kami sekolah kat sekolah kebangsaan sri jelok! hah dulu dia ni ketua kelas.Biasala.Kerja ketua kelas ni.Kalau cikgu tak ada.Maka depa la paling berkuasa.Konon sape cakap sikit.Nama dah kena tulis kat papan hitam.Malang bagi dia sebab dapat classmate yang banyak cakap macam aku ngan faja ni.selalu je kami berborak.Pelan pelan je pon.tapi dia ni! Tak demokrasi langsung! Dia ni kejam.Cakap sikit nama da kena tulis.Poyo kan? Selalu je kami buat-buat tunduk nangis.Lap lap air mata.haha nampak kami nangis,diam buat muka dan sebagainya.Dia pun padam nama kami.dan buat isyarat.shhhhh.senyap.hahahahah!! Senyum senyum kambing la kami berdua.inilah cara menggoda untuk meraih simpati.ahaks!






Okay tu dia.Dorang semua ni tak sah kalau tak usik aku.Dari sekolah dulu.haha.yang lagi sorang tu wan.dah jadi tokey roti canai da sekarang.siap ada kedai lagi.wahhh.kaya la u ni.hahah!! beraya tak sampai rumah wan je.semua rumah kami pergi.berapa tu tak ingat.padahal 4 orang je.masa ni perut aku gila kenyang.mee bandung mak katak memang sedap.pedas sampai buat aku menangis.cayalah! masuk rekod ni.kali pertama aku makan sambil nangis.faja pun tekezut! haha!


katak, sotong! nanti jalan lagi ya! hehe suka betul usik si katak tu.dia memang pereka cerita no 1! muka lak tak boleh belah.nak macho je.sekali dia terbuat muka kak-bang.alamakkkk...nak muntah aku tengok! hahahahah!



No comments:

Post a Comment