Pages

Feb 20, 2012

entri bergambar


salam.hi readers!

ahad yang semalam.akhirnya berjaya bertemu berlepak bercerita dengan kawan kawan meden.haha seronok gila.kitaorang lepak kat metropoint je.depan meden.hah! memang tak boleh pisah dengan meden! haha semalam baru realize.tak perlu pegi shopping mall yang besar besar.sekecil kecil metropoint pun dah best.tu la penangan kawan.huhu


okay.let me introduce one by one okeh.ni la hani.kawan sekelas dari form 3 until form 4.dah grad.pandai.sedang mengajar.dan ehem.sudah berpunya. =P hani mempunyai semangat positif yang luar biasa dalam diri dia.dia sendiri kata.sifat positif tu kadang kadang buat orang marah.haha


okay.ni faiz.kawan kitaorang masa kat meden.dia berhenti sebab dapat sambung belajar.wish good luck untuk dia.dia sememangnya pandai.and for sure dia boleh success in future.tq faiz sebab belanja makan and karok! =D

asalnya kitaorang berlima tak silap.ada nana.ada qin timah hani and aku.tapi yang dapat pergi.3 orang je.kalau cukup korum kan best.lagi lagi gang 4 orang.huhu


kitaorang dah kenyang tau.so x tau nak makan apa.akhirnya amik keputusan untuk makan bersup dan simple.ada lagi yang lagi simple tapiiii lebih tergoda tengok yang ni.padahal megi sup je kot.hahaha

makan.bercerita.bercerita bercerita dan bercerita.banyak benda yang berlaku selepas pemergian kami dari meden tu.pekerja biasalah.bertukar ganti.sebelum sesi makan makan dijalankan.kita telah adakan satu sesi interview tau.memang gelak gila la masa ni.sementara nak tunggu qin.kitaorang tanya la hal masing masing.masa ni perangai masing masing tak berubah.contoh soalan..

hani kepada faiz:

hurm faiz, apa yang menyebabkan ko nak study balik? setelah sekian lama kerja? macam mana boleh terdetik tu? 

masa ni semua.haaaaaaaaaaaaaaa.pastu.kahkahkah.gelak2.

aku kepada timah

timah, macam mana ko boleh menjalinkan hubungan dengan ____? aku sangat nak tau.hahaha

lantas hani mencelah.

lepas kita berhenti.tempoh masa tu berapa lama?? 


masa ni timah terdiam.segan mungkin? hahaha tapi lepas tu.berhembur ketawa semua orang! tak senonoh punya soalan! haha

lantas timah membalas dendam

timah kepada aku

ecah, akmal ok?

aku diam.blur dan.

oh okay okay...timah.ape tanya soalan tu.segan aaaa.

timah tak mahu kalah.

hani, pakwe okay??

hani diam.senyum dan

oh okay okay.

lalu semua ketawa besarrrrr.hahahaha.banyak lawak sebenarnya.rancak gila perbincangan.semua orang hepi.sporting.huhu then lepas makan kitaorang pegi meden.hani nak beli barang.jumpa kawan kawan.borak dan.carik harta lama.iaitu.sebuah diari.






okay.kami mempunyai sebuah diari rahsia.kami berlima (termasuk azian).dalam diari tu.ada macam macam benda.rasa.rahsia.kalau kami sedih.kami tulis.kalau kami hepi.kami tulis.bengang benci geram tension.semua kami tulis.

kitaorang selalu jadual tak sama.jadi masa untuk berkomunikasi.menyelami hati sangat terbatas.aiceh! jadi itulah fungsinya diari.siap ada ruangan komen tuuuuu! hahahaha LOL! rahsia terbesar semua tersimpan kat diari tu.sekarang diari tu masih dimeden.hahaha dijaga dibajai dibelai oleh azian.besar tanggungjawab azian untuk pastikan diari tu selamat dan tak HILANG!!

Tapi kalau hilang pun.apa salahnya.kami dah berhenti.haha eh tak leh! malu oooo!


masa kat meden dulu.aku selalu pau orang tau.mangsa yang selalu tapi susah nak terpedaya adalah azian.bukan pau ape sangat.pau meloais.haha yan meloais satuuuuuu~ =P yan dah cantik da sekarang.dulu dia ketua untuk bahagian baby.hani dengan qin.aku? hahaha.aku jaga bahagian mens.bab pagoda memang mahir lah.jawab call pasal pagoda memang no 1 lah kan.timah bahagian muslimin.angkat angkat sejadah.kita kerah sama dia.wohahaha.


okay.ni kawan kawan kitaorang.seronok datang melawat ni.macam lawat kawasan pulak.haha dorang ingat lagi kat kitaorang yang nakal ni rupanya.huhu semua makin cantik dan sihat.ahhaha jangan marah~ tension keje tu biasalah.

ingatkan lepak lepak kitaorang habis kat sini.oh tidak rupanya.kitaorang pergi berkarok sebentar.haha.suara faiz memang sedap lah kan.tak leh cakap ape lah kan.hani sangat sporting.ikut kitaorang pergi karok.suara dia pun sedap.timah pun sedap.huhu psttt.dorang cakap suara aku pun sedap.haha tapi sindir ke apa haaa? sedap untuk kategori kanak kanak.isk isk.

ada cerita memalukan aku sikit.oleh sebab nak nampak cute cantik and fab.so aku engganlah memakai spec tau.bila jalan dengan penuh confident.tiba tiba jari menunjuk kepada salah seorang staf metropoint.mulut nak jerit heyyyy! sekali bila dah dekat.

salah orang.

malu! malu! maluUu! dari jauh aku ingat kelibat sedara aku yang baru aku jumpa 5 minit yang lepas.memang nyorok belakang hani.sampai hani cakap.ecah..awak tak berubah..huhu aish! STRESS!

so best of luck untuk faiz! hani jugak! timah jugak! semua semua lah! hehe so harap harap dapat lepak lagi.faiz sambung belajar kat penang.ada masa datang lah kajang.boleh lepak minum secawan kopi.

okay.nak kemas rumah.nak prepare untuk mengajar.adoi! aku macam teringat yang aku nak buat kuiz dengan budak budak tu.ok bai!

No comments:

Post a Comment