Pages

Feb 21, 2012

kejutan sehari sebelum result keluar.


ni jadual kelas aku untuk next sem.mantap kan?dah macam jadual berkala unsur kan? 

SPEECHLESS! 

huaaaaa! kenapa aku harus harungi sem sem yang padat macam belacan setiap sem.lepas jadual ni dipost.pemberontakan secara rahsia berlaku ditwitter.macam macam perasaan yang ada.hari tu dari dafta 6 subjek.jadi 7 subjek.terkejut ko jah! memang kos aku selalu buat kejutan.ni kejutan sehari sebelum result kua.mantap kan?

ada subjek biologi? duhh..
env kimia? adududuhhh...

baca tweet kawan kawan aku.semua tak tau nak cakap apa.haha nasik sudah menjadi bubur.menjadi taik.hahaha.kawan kawan kat fb pun semua tak boleh cakap apa.pasrah.redha.ah no komen.memang kena kuat semangat! budak pandai pun fikir nak quit.teruknya lahai kami ni.

ok aku amik kos.environmental health and safety.nak gelak sambil nangis.

STRESS! 
malas nak pk.tengok running man lagi best! hahahah *manusiatiadaperasaan*

2 comments:

  1. Hihi..mcam jadual kiz untuk tiap-tiap sem je tu nampak gayanya...

    urm,jemput join contest Kedai Kiz "The OH!SEM tagline contest" yer,,

    ReplyDelete
  2. wahh teringat zaman belajar i dulu..hehe seronok je..kelas tu kalo boleh tamo pukul 8 or 9..hehe..btw i folo u k..:P

    ReplyDelete