Pages

Sep 18, 2012

semester 7


Assalammualaikum.

hari ni dah masuk minggu ke 2 semester 7 bermula.dah jadi senior aku ni rupanya.huhu.jadual kat atas tu macam heaven je untuk semester ni.tapi tak tau lagi lah heaven ke tak heaven.huhu.semester ni aku last ada kelas teori.next semester dah mula untuk praktikal.yayyy.tak sabarr.huhu.semester ni ada 4 subjek je.tapi agak menyesakkan dan merisaukan.sebab ada fyp proposal.arghhhhh.i have no idea about that things! tak boleh kata tak nak fikir.sebab memang kena fikir.wuwuwu.

subjek untuk semester ni aku ada...EIA.environement impact assessment.rasa rasa untuk subjek ni tak ada final.but then ada seminar.huargh~.pastu ada pollution control.subjek ni nampak macam interesting.pastu ada disease control.haa..yang ni lecturer feveret aku ajar.harap harap boleh score la paper ni.last sekali subjek technology entrepreneurship.subjek ni berkaitan bisnes bisnes sikit.t ada small projek dimana kami kena present satu product yang related dgn kos kitaorg then promote kan untuk dijual.hahaha.macam tu la kot.

untuk minggu pertama hari tu.tak busy lagi.untuk minggu ni.tak mungkin.tapi percayalah.aku dah kira kira hari untuk next cuti.cuti raya haji.huhu.

semester ni aku tak keseorangan dipalam.tapi aku ditemani adik aku.haaa.adik aku dapat sambung kat UiTM Puncak Alam.tapi tak sama fakulti la.dia fakulti bisnes.amik kos bisnes transpot.sempat la aku buat research sikit pasal kos ni.sebab mula mula aku sendiri pun tak tau.tanya tanya kawan untuk mendapatkan gambaran yang jelas.so that aku tau nak cerita cemana if pak cik mak cik tanya.

ok yang aku tau pasal kos ni..dia ada 2 cabang.public transpot dengan logistik.public tu macam kat ktm, lrt, rapid kl.macam tu laa...tapi untuk logistik.bahagian pengangkutan untuk hantar barang ke ape ke.macam tu la.bahagian logistik ni.ada kat mana mana.so peluang cerah jugak la nak dapat kerja tu.haha.ni secara ringkas la yang aku boleh jelaskan.tq kepada nad.sebab menolong I untuk faham dengan lebih lanjut pasal kos ni.hehe

bila ada adik yang dah belajar ke peringkat degree ni.aku menjadi selalu risau dengan adik aku.haha.over je.dah ada tanda tanda menjadi ibu yang baik ni.cewahh.kalau adik adik aku exam.akulah orang yang paling cuakk sekali selepas mak aku.barang barang stationary.aku sendiri belikan.aku sendiri sediakan.sebab risau.kadang kadang entah apa apa pensel je budak budak ni pakai.

ni dah ada adik yang setempat degree ngan aku.aku jadi lagi risau.risau dia main main.risau boleh ke dia ngan kos ni.risau dia kena kacau kacau ke.aish.banyak lagi la.hahaha.aku memang harap yang adik aku akan masuk puncak alam.sebab nak tengok dia cemana then pape aku leh je la datang.kalau tak busy.hikhik.

akhir kata.cewah.aku harap semester 7 akan bawa sinarr untuk diri aku.huhu InsyaAllah.. =)

No comments:

Post a Comment