Pages

Dec 8, 2017

NEW CHAPTER : 91 days to go

selamat siang semua!

lama gila namatey aku tak update blog. kiranya ni kali pertama aku update untuk tahun 2017.

2017 berlaku begitu pantas. 

lupakan semua yang berlaku sebelum ni sebab saya akan memasuki fasa baru dalam kehidupan. 

yeah i'm happy very happy sekarang. bukan nak cakap dulu tak happy ya. dulu pun happy jugak. tapi now lagi happy jenjenjengg.

so apebenda 91 days to go tu ecah?

kalau korang perasan. untuk tahun 2016 dan kebelakang. macam banyak je post aku yang sedih sedih kan. hahaha. so stat dari hari ni aku akan update tentang kehidupan yang baru becozzz aim geeting merid!!!

actually dah lama nak update blog lagi lagi bulan 7 hari tu tapi sebab busy namatey so tak dapat la aku nak update segala perasaan atau progress meniti hari hari kebahagiaan. 

so now boleh dah stat hashtag road to kawin road to wedding watsoever. 

so kita akan cerita semua sekali next update ok. 

sighh bapak bosan nak update blog tulis cengini je ajet ajet retis. bukan ajet ajet retis. actually aku tengah lapar so aku akan update bila aku kenyang so bila kenyang lagi best la wording yang akan aku gunakan. 

ok bai. 

 

No comments:

Post a Comment