Pages

Jan 3, 2011

hari pertama

maka datanglah sudah hari pertama kelas! huhu kelas first ya? macam mana eh? okay kalau ikut jadual.kelas stat pukul 9.30 pagi.aku agak risau pada mulanya.sebab dalam sebulan lebih ni.aku tak pernah bangun awal pagi.agak sedikit tak senonoh disitu.haha.so risau la.mampu ke aku bangun pagi esok ni! dan akhirnya aku jadi orang last bangun.haha.tapi bangun pagi macam homesick sikit.sebab macam suasana dah lain kot.selalu bangun tengok tv.ni rutin dah jadi lain.so agaklah janggal.haha poyo pulak engkau kan.

kalau ikutkan hari ni satu hari dengan encik Nasa.satu subjek je.pagi dan petang kami akan berdating dengan encik nasa.OMG~ *suara usher* hurm.bukan ape.seram.aku seram dengan encik nasa.dia lecture yang baik.ok la semua.tapiiiii...haha! aku tak tau nape aku takut dengan dia.yela dengan sifat observer dia yang dasyat tu.pastu lagi dengan task yang dia bagi lagi.hah! subjek dia OSAH ni buat aku rasa seram~~ bayangkan hari first dah ada task.sudahlah kelas kami 36 orang je kot.sah sah dia kenal sangat nanti.aku rasa kami bakal menjadi sebuah famili yang aman damai dibawah jagaan encik nasa.haha! tadi dia bagi taklimat subjek dia.so perkenalkan lah segala macam buku buku yang perlu dibeli.wahahahha.senyum lebar weh.empat buah buku.dua buah buku berkulit tebal dan hampir mencecah seratus kot.tapi buku tu sangat bagus.tapi buku tu mahal! nak jual sure sayang.haha aku fikir.buku yang kulit nipis tu.fotostat je boleh tak.haha! 

kalau ikutkan tadi.dia nak buat kelas petang.tapi ramai suruh proceed je.so petang free la kan? Jadi bila dah teruskan.otak saya sudah penat.tak mampu nak bagi tumpuan lebih.so mula berborak.mengarut.melukis bunga tetapi menjadi sebuah keris.pergh.hebat ecah! 

duduk sebelah kawan aku.faraha.sungguh bagi impak yang besar.kami memang tak boleh duduk sama.berborak je.kalau tak borak.mengarut.ok.boleh pulak mengarut pasal orang ni.siap bagi nama lagi.OPPA~ haha! tau kan oppa tu ape? so oppa ni ada la pasangan tiruan dia.jadi kami bagi nama pasangan dia.NOONA yang bermaksud kakak.okeh sebut NUUNA ya.hah! lagila bergelak.masalah betul.belum citer pasal panadol.leher panjang.baju merah.wasiat. *ini semua kata kunci ketawa kami* aku tak pasti encik nasa perasan ke idak.

kepada OPPA dan NOONA semoga kalian bahagia.wahahahhaha!!! 

lama lama semua penat.tumpuan kurang sangat diberi.okay satu sifat beliau.beliau sangat suka TERlebih masa.tadi ramai tengok jam.lambat sangat masa berlalu.sekali rupanya jam lappy dia lambat 10 minit.huah! semua orang pun mula bercakap

'ko rasa kelas ni habis pukul bape?'
'aku rasa pukul 1'

masa tu jam baru pukul 11 lebih.

bila tengok slide yang baru 12 dari 14

'okay aku rasa pukul 2 habis'

terukkan kitaorang??

tekaan hampir hampir tepat kalau beliau tak rasa lapar.haha.bila dia dah mula suruh baca sendiri.hah! dah nak habis la ni.tu tanda dia penat! hahahahaha.dia siap macam ugut tau.apa yang dia cakap adalah skema.hahah semua macam blur je.ke aku je? haha! ;p

tapi first kelas je dah takut dengan subjek ni.subjek susah kot.huhu task baru kami.kami akan menjadi safety health officer.tapi temporary jeeeeee.haha! 


No comments:

Post a Comment