Pages

Jan 2, 2011

Pertama

salam!

hai! hai! oh tak percaya esok dah stat kelas.tapi bukan stat ape pun.cuma nak tau jadual je mungkin.mungkinn la.dan mungkin juga ada sedikit pengumuman dari ketua kelas.kami masih memerlukan ketua kelas untuk menguruskan hidup kami selama satu sem.haha.oh ya! aku harap aku tak jadi dah ketua untuk subjek.malassss.haha.

tadi petang baru sampai puncak alam.pergh! penat gila sampai rumah.aku memang malas je nak kemas barang barang.dah la banyak.penuh gila kete encik akmal.macam nak pindah tak balik terus je gaya.haha! dengan pasang almari lagi.haih.gaya macam tak penah pasang.macam tak pernah jumpa.jadi blur secara tiba tiba.pelik.

okay lupakan! nak citer ni!

1. Makanan fast food pertama tahun ni dimenangi McD~!
2.Tempat membeli belah pertama tahun ni dimenangi CAREFOUR~!
3. Movie pertama aku tengok untuk tahun 2011 ini dimenangi oleh The Tourist!

hahaha *clap clap* 

bukan senang nak buat pilihan movie sekarang ni.tapi aku rasa keputusan ni bijak bijak.haha.best citer ni.johnny depp berlakon.depp ye sebutannya.bukan deep.haha! malu selama 5 saat kat encik akmal bila aku salah sebut.alah tersasull.haha citer ni ya? best! tengokla! sape dah tengok tu bagusla.haha.aku kot baru tengok.pastu nak kecoh~ haha!

bila tengok citer ni kan.aku rasa macam

1. nak je semua dress yang angelina jolie pakai.cantikk sangat! lagi lagi gaun hitam part last.aish! aish! tak keruan sekejap.
2. pastu kan dia punya kot pun cantik.guna bulu ape ntah.tak kisah la bulu kambing ke kuda ke.tapi aku rasa design dia cantik.haih.cantik nya dia.tapi dia dah nampak tua kan? biasalah.dah tua.
3. oh lagisatu! gaya dia jalan.confident gilaaa.pastu entah.cantik.rasa nak jalan macam tu jugak.hahahah! senget.semua nak tiru.nak tau tak.setiap perincian muka dia aku perhati.wah wah.rantai gelang bulu mata.semua aku tengok.haha!

dia cantik! and hurm.menggoda mungkin.

tapi aku tak faham macam mana aku boleh tak faham part hujung citer ni.dah terang terang dia bagitau sape AP.Tapi aku tak tau jugak.haih haih.lambat betull.encik akmal TERpaksa cerita balik.hahahha! ;p

okeh! nak tido! tadi dapat mesej dari jijah! dia kata

"selamat kembali Bersekolah esok...! Blajo betul2 taw adik.! Jgn nakal2.! Tdo awl..Hehe.."

jap jap.
adik? aku lahir bulan 3.dia bulan 9.nampaknya jijah suka jadi kakak! haha!
nakal? aku baik la weh~ hehe 
tdo awl? oh ok.ni aku ikut.haha!

oh sedihnya.selama ni dia la yang menguruskan hidup aku.eh bukan selama ni.selama diploma.haha susun baju dalam beg pun dia tolong! haha baik kan? sebab oh.aku memang tak reti kemas baju dalam beg.haha.papejelah.haha ;p

okeh! selamat memulakan tahun baru! semester baru! hehe jumpa esok kawan kawan!


No comments:

Post a Comment