Pages

May 8, 2011

i will survive!

diam tak diam.pejam celik pejam celik.masa yang ditunggu tunggu telah tiba.aku tunggu ke? hurm.lusa nanti aku akan menghilangkan diri selama 3 hari 2 malam kat jempol.huuu.ada kem.survivor camp.argh.tensen 5 minit untuk kem ni.

kenapa tensen? argh.tensen la.bukan tak minat join join aktiviti macam ni.minat.tapi banyak perkara yang mencabar punyalah.dan leceh untuk difikir.biasala.nama pun survivor kan?

last aku join kem.masa diploma.tu kem biasa biasa je.tak horror sangat.tu kat lembah pangsun.biasala.kos aku ni rajin buat aktiviti aktiviti yang ke arah pengikisan duit uitm selain tu merapatkan hubungan kami semua la.aku kira.program program lepas memang berjaya.even kos ni ramai student.tapi kami kenal orang orangnya.tak kenal nama.kita kenal muka.betul tak?

kem nanti dekat ulu jempol tak silap.duduk kat khemah.khemah pun kena bina sendiri.tu kira orait lagi la.makanan pun orait lagi.kalau makanan dalam tin tu.no hal la.dulu kem kat sekolah pun.hebat jugak masak sadin.haha bab makan.pasang khemah aku no hal.pasang khemah ye.tapi duduk dalam khemah.hurm.diam sekejap.

kurang minat duduk dalam khemah.sebab panas.sempit.dan sejuk.okay fine.survivor camp.memang kena pegang dan beringat la nama kem ni.boleh la fikiran waras kembali pulang.tapi hati rasa nak ngumpat jugak pasal khemah ni.tak sukalah duduk khemah.kalau besar tak apa.ni sempit.difahamkan khemah tu untuk 4 orang.hurm.boleh la bayang sikit.khemah standad je la.pegi kem kem ni.mungkin kena buat rengkok-kan yang paling lentik sebijik macam ulat ke.macam pupa nyamuk ke.huaaaa.pastu nanti mesti berhabuk dengan pasir.tak pela.boleh sapu sapu sikit.bawak kain buruk sehelai dua. *rajinla sangat nak bawak kain lagi.penuh beg je*

tapi aku rasa yang paling mencabar adalah nak berhadapan dengan mood kawan kawan.okay bila dah semua dalam keadaan serba tertekan dengan khemah macam ni.semua emosi menjadi kurang stabil.lumrah alam.biasala tu.masa ni sure ada muka macam hampeh je.sebab penat.tak selesa.so kita akan menempiaskan perasaan tu secara tak langsung.mungkin kita tak sedar.tapi orang lain sedar.betul tak.aku pun tak janji mood aku jadi baik.sepanjang masa.mustahil.mesti aku jadi seorang yang panas baran.moody.banyak kali pegi kem.aku paling lemah duduk kat khemah.sebab panas.sejuk.dan sempit.aku tak boleh terima sampai sekarang.jujur ni.kepada penghuni khemah aku.aku bagitau awal awal ni.haha nanti korang tengok la muka nak pengsan aku.muka sememeh aku.gedik kan.

paling liat bangun pukul 5.aku ingat lagi.pegi kem mana ntah.kawan aku kejut aku awal sangat.khemah lain nak masih tido.huuuu.tapi tak tau kem ni bangun pukul bape.liat sikit bangun awal lepas tu dalam keadaan terkejut.pergh.moody 10 minit sebelum jumpa air.

tandas.adalah satu perkara paling penting masa pegi kem.masa aku form 4 dulu.kem krs.mandi kolah.ramai ramai.syiok maa.haha.tapi kenangan pahit masa kat lembah pangsun.pergh.tensen aku mandi sana.tandas berlumut.katak kat sebelah pun tak nampak ko tau.eiiii.geli!tak selesa langsung.dengar kata tandas kat ulu jempol ni.tip top.tip top tu tak maksud macam 5 star.mustahil.tapi rasanya selesa la untuk kami semua.

group.group aku dengan soli ( bukan nama sebenar ) tak sukala dia.eiii.dala 3 orang je budak kelas.pastu kami paling tua.aku tak dapat banyangkan dia dalam grup aku.semoga kami dapat bekerjasama dengan baik.haipppp.

pacat.seperti yang anda sedia maklum.sekarang musim hujan.betul tak? pacat akan tumbuh berlambakan.lagi lagi selepas hujan.hehe.ini maklumat palsu dan mitos mungkin.hiperbola.hurm.tertekan.geli.geli geliian.aku tak boleh terima binatang tanpa kaki dan mengengsot atau menyusur dan sebagainya dalam hidup.tak boleh tak boleh.bulu roma naik.jeritan berlaku dengan refleksnya.huuuu.

burung hantu.ni satu aktiviti yang palinggg menakutkan.satu keajaiban.dimana.kalau aku pergi kem.aktiviti ni tak pernah jadi.syukur.lega gila hati.dulu pernah hampir jadi.last last buat jalan ramai ramai malam malam.lega la sikit.ni khabarnya tak jadi jugak.gembira rasa seperti mahu memetik bintang.haha alergik.aku takut hantu.haha penakut tahap kura kura.

ok.nak tido.esok kena siap siap balik palam.bosan.esok balik dengan sebatang kara-nya.sebab memang dah siap kat sana.balik ni just bawak spare tracksuit je.dan baju baju yang sepatutnya.huhu.selasa saya berangat.kehidupan tanpa line.tanpa komunikasi dengan kekasih hati.cewah cewah.tak merunsingkan saya.pergh.belagak.haha

ok.harap harap aku boleh survive dan enjoy dengan enjoice nye masa kem ni.lagi lagi dengan gruop bersama soli (bukan nama sebenar) blergh. =.="

i will surviveeee!! hey heyyyy~!!

ok nanaite.adios.hari ni man u lawan chelsea.aku sokong man u.tapi aku suka lagu chelsea.hiyahhhh.

No comments:

Post a Comment