Pages

Jun 16, 2012

kawan baik saya tunang! =D


*gambar ni sungguh cool kan?*

Pada hari ahad 3hb 6 yang lalu.kawan baik saya dari zaman tadika telah melangsungkan majlis pertunangan beliau dengan jejaka pilihan hati beliau.ehehehe.okay mari kita panggil kawan saya ni.faja.faja tu bukan nama sebenar.saya yang reka masa tadika dulu.dan melekat la sampai usia kami 23 tahun.jodoh perkenalan kami sangat panjang.kalah usia perkenalan saya dengan pakwe saye.ehehe.gatal.ok sambung ye.ehem ehem.

Dalam gambar tu ada aisha ada gendot aka firdaus.tapi saya selesa panggil gendut.sebab dia poyo.eh ada kena mengena ke? yang tukang amik gambar ni sian dia.gambar dia tak de.haha.nak wat camnee.kata jurukameraa.kami berempat (campur jurukamera akmal faiz tolak aisha) kawan baik dari sekolah.sekolah jalan bukit yang awesome tuuu.hahah.faja sangat cintakan warna pink.jadi semua semua benda masa tunang dia.semua warna pink.saya merupakan salah seorang yang super duper eksited dengan pertunangan beliau.bila lah turn saya pulak yew? okay gatal.belajar tak habis lagi nak kawin.

oh ya.saya nak kongsi satu cerita.cerita lawak kot.

hari tu kitaorang yang gugurl ni berakap ops typo pulakk bercakap pasal kawin.lepas tu saya pun cakap.

"aku nak kawin bukan ape.tengok baju dorang cantik cantik.rasa nak pakai je macam tu.ahahaha"

lepas tu sorang kawan saya nama ju bersetuju dengan pendapat saya.

dan lepas tu sorang kawan saya nama husna cakap

"kalau macam tu elok la korang tak yah kawin"

lepas tu semua ketawa.ahahahaha.kitaorang ni macam budak budak la.

kepada faja.aku doakan semoga berbahagia dan cepat cepat la kawin.eksited nak tunggu majlis tunang tahun depan pulak.next year aku dah keje *insyaAllah* so lagi bestla kan! *ape motif*

p/s: ramai pulak tahun ni kawan kawan yang tunang plus kawin.tahniah ye!

No comments:

Post a Comment