Pages

Jun 9, 2012

seminar.

Assalammualaikum. =)

naik cuti khas.sibuk dengan seminar environmental health and safety dengan temanya

"nurture nature for a better future" 

  
group kami menang best presentation tau! no 1.tq semua.terkejut! :')


 bidadari bidadari.ehehe






okay ni gambar hari pertama.yang lain semua hari kedua.



untuk seminar ni.dia 2 hari.kumpulan aku buat study water quality untuk chemical analysis.dia tak susah tapi leceh.leceh sebab kena running 20 parameter.bayangkan ada 2 tempat kena buat study.satu kat  agriculture and satu lagi kat mining area.setiap tempat tu ada 3 point kita amik.dan setiap 3 point tu kena running 20 parameter.so berhari hari berjam jam la duduk dalam lab siap ponteng kelas lagi.

dia bukan apa tau.bila dah duduk dalam lab.rasa nak cepat habis.rasa lapar tu kita tolak tepi.hari minggu semua orang tido kroh kroh kat rumah.kitaorang pagi pagi dah lepak kat lab.jadi bahan kimia yang berjaya dihidu sangatlah banyak balik teruk rasa sleepy seolah olah baru lepas amik ganja. *macamberpengalamanjeek*

paling tak boleh lupa masa buat boron.pergh! gila berbahaya! kitaorang boleh kagum bila asid mula bertindak balas.bila asap asap dia mula keluar.siap amik gamba lagi.padahal semua tu salah! salah! salah! bila ada senior datang.tengok kitaorang huaaa~huaaa~ sekali dia pun tumpang "huaaa~ kenapa korang tak buat kat kebuk wasapp~~" lepas tu dia mula bagitau itu ini itu ini lepas tu dia sedar yang aku pakai contact lens.dia tanya pakai google x.sebab nanti mata berdarah.terus rasa cuak.esok hari tu.cepat cepat mintak google untuk running water analysis ni.adeh.

bekerja dengan azi, ina bad and jibam sangat best.dorang tak pressure.ada semangat bantu membantu.contoh hari tu bad dengan rela hati nak tolong buatkan mana2 test yang aku ngan azi tak boleh buat dan dengan jahatnya kitaorang bagi yang susah.hahaha.bukan sekali.berkali kali.hahaha.

so aku harap untuk next sem.kita dapat bekerjasama sekali lagi untuk EIA.tq semua dan tahniah sebab kita berjaya dapat best presentation untuk hari tu! =D


No comments:

Post a Comment