Pages

Jun 16, 2012

tension i.




Assalammualaikum.

minggu ni sangat kejam.aku rasa sangat terseksa.terseksa jiwa raga.blergh.lepas berlangsungnya seminar minggu lepas.minggu ni kena menghadapi kerja kerja dan segala test yang mengejar disebabkan minggu minggu akhir kian mampir.eceh.

dan mula la bila emosi sendiri tak stabil.mula la mengarut mengarut dekat twitter.macam dah orang tak siuman rupanya.tapi kawan kawan.ape yang aku ngarutkan kat twitter tu bukan for real eh.hahaha.risau pulak edeng.minggu ni kita ada 3 test ye.3 test yang berderet.belum exam lagi dah feeling benda benda berderet ni.kita ada test housing.ecology dan lab technique.dan secara keseluruhannya apa yang aku boleh katakan ialah.aku pasrah.wuwuwuw.bukan hal test je.masa ni pulak assignment berlambakkan.sampai satu masa tak tau nak mula yang mana dulu.

nak makan pun gundah gelana.nak mandi pun fikir dua tiga kali nak mandi ke tak.aih.gila pengotor kau.tapi bab tido.hah tu tak boleh usik ya.haha tido is tido.tido berkualiti nak jugak ada.tal  tak padan dengan effort untuk test langsung! 

dalam kelas nak fokus kat satu subjek tu macam susah sangat sebab dok terfikir.eh yang ni tak study lagi.eh yang ni banyak nye kena study eh yang ni yang ni yang ni.adoi~

dan mintak maaf kat Mr F sebab saya tak berapa nak pay attention untuk 2 hari kelas beliau.wuwuwu.pay attention bila dia mulakan game atau magic show je.haaaa.ada magic show tau.don play play ha.haha.tagline untuk last week sangat ntah pape iaitu DIEDIEDIE.hahaha.cakap pun merapu je.

so next week ada 1 minggu lagi.yang sadisnya.bila semua orang macam dah habis kelas.nape kelas aku tak habis habis lagi? wuwuwuw.sampai jumaat ada kelas.wuwuwuw.minggu depan minggu last kenapa ada presentation lagiii.wuwuwuw.sadisnya hidup ini.

cepatlah berlalu semua semua penyeksaan mental ni.huhu aku rasa kawan kawan aku semua tak sabar nak cuti.sebab sem ni kehidupan kami sangat dasat! sem depan? no komenn.huhu

semoga saya sentiasa bersabar dengan dugaan ini! =D

"bila dilanda musibah hati tabah mula rebah.jangan biarkan dugaan rapuhkan pedoman hidup"

No comments:

Post a Comment