Pages

Dec 31, 2010

hello 2011 babai 2010~



aku nak tulis entri banyak banyak
sebab hari ni last keje
so esok dan lusa aku tak boleh update fesbuk.tweet tweet dan yang penting blog aku.
bb aku dah boleh guna
tapi lappy tu aku seram sikit nak bukak
tunggulah hari isnin masuk kelas nanti
atau dapat task pertama 
hehe
okeh
selamat tahun baru
aku sungguh bersemangat untuk tahun 2011
haha
macam best je~
boleh ke cakap macam tu?
haha
hurm ape lagi ya?
tak ada ape ape kot
malam tahun baru just tengok citer iron man kat tv3
malas dah beparti tengok fireworks
dah jemu
haha
belagak!
eh dengar la lagu katy perry tajuk fireworks!
ke aku je baru dengar?
okeh.balik ni kena kemas barang balik puncak.
banyak la pulak barangnya.
ahad baru balik sana.
esok nak berehat rehat
akak tu suruh keje sabtu memula
tapi aku macam malas
so xdala
nasib dia dah ada part time baru
fuh~
okeh
nak tutup kedai!
hello 2011~! babai 2010! 
heheheheh
azam tahun  baru 
nak rajin rajin masak
bukan masak main main dah.
tata! hehe
:D

1 comment:

  1. hahhaa...semangat....oll da best n gud luck for dis coming new year..epi new year dude!!

    ReplyDelete