Pages

Jan 15, 2014

15012014

hari ni kejadian yang tidak diingini telah berlaku terhadap aku. peh. cemana aku boleh bertindak balas refleks seperti itu. 

btw! selamat hari jadi 24 tahun 10 bulan to meeeee!

hahaha kawan opis aku yang kira. aku pun tak tau betul ke tak kiraan dia tu. 

biarkan. 

okay. aku rasa aku tak boleh ah keje dengan sesuatu yang melibatkan belas ehsan. hish! aku tak leh la. hati aku terlalu lembut. apekah aku terlalu naif dan sebagainya. 

aku keje kat pusat tuisyen as kerani ni. aku rasa kesian tengok budak budak yang datang bayar duit. mahal kot. aku rasa betapa kasihan parents dorang keluarkan duit untuk bayar semua tu. aish. 

so aku rasa la kan. aku ni kalau nak berbisnes. kena bisnes yang memang orang datang untuk beli. memang dia suka pegi sana. aku tak leh la perniagaan yang melibatkan keterpaksaan dan bermain dengan perasaan.

eh ape aku cakap ni. hahahaha. 

sebab apa. nanti aku kasihan. dan aku akan relakan dia datang tanpa pembayaran dan pada masa yang sama akan menyusahkan aku jugak. aku jenis yang cepat kasihan kat orang. aish! 

so aku tak tau la bape lama aku leh bertahan keje situ. dek sebabkan tidak mampu hadapi perasaan belah ehsan yang terlalu tinggi. 

lulz.

ok nite! esok ada visit. so kena bagi safety briefing. xoxo!

No comments:

Post a Comment