Pages

May 10, 2014

May10

Assalammualaikum. 

ketika perkataan ini ditulis jam menunjukkan pukul 2.07 pagi. dimana aku sedang menunggu kek brownies kukus aku masak. setelah 2 tahun baru aku berkeinginan semula nak masak brownies ni. haha. xdala dua tahun maybe setahun lebih kot.

sejak dah tak ada mak mertua. 

bhahaha. sinis betul. siud je. so nak citer macam esok ada mak mertua balik la? dan dan. 

esok ada event besar dalam hidup kawan aku. fida. esok kenduri kawin kawin dia. bestnya. tadi singgah pegi dewan. pehh. cantik gila dewan dia. bapok aku penat gegila hari ni. aku memang berniat nak balik awal. tapi aku ni komited keje kononnya padahal sedari pagi jam 8.30 aku tak tau nak buat apa depan komputer. 

sebelum aku teruskan. ingin aku tegaskan disini bahawa aku sangat sangat sangat lah mengantuk but then kenot tido sebab tengah masak kek. seseorang harus appreciate aku dengan usaha keras yang suci lagi murni ni. 

ok pagi tadi aku tak ada mood. aku pegi keje hari ni vouge sangat. siap berinai bagai. overr. kalah perantin yu. huhu pastu biasalah semua orang akan tanya. bukan aku perasan. cuma keyakinan tinggi atau pun lebih manis lagi aku boleh cakap. 

firasat. sixth sense. 

ha gittew. so bila semua tanya. aku pun gebang la. cakap esok nak tunang. mai jemput datang na. haha. part jemput tu tak la. nama pun tunang. buat pe nak jemput sangat. lulz. so bila ada yang macam percaya tu. aku ni kan tak reti berlakon. so...kantoi la. aku gelak gelak. marah betei. haha. 

bila rahsia berinai terbongkar sebab ada kawan nak kawin. lagi lah aku bukak citer. yang aku tak ada mood langsung nak keje hari ni. rasa nak balik. rasa nak half day. rasa nak departure pass. 

'ni baru kawan saya kawin. kalau saya kawin. saya cuti seminggu tau!'

hahaha. sengal. semua gelak. aku pun gelak. 

lepas rehat aku ada mood keje sikit. lately keje semakin efficient. bagus. ai loike. hahaha. 

oh esok fida kawin! aku tak sempat pegi katam alquran dia tadi. huhu

terlalu banyak keje last minit yang perlu aku setelkan. 

biasalah manusia gemar kerja last minit macam aku ni...penat dia rasa sendiri la. konon nak mencabar metabolism sangat! 

hamek ko!

hahaha. k la. super ngantuk. 

oh ya! esok...doakan kejayaan aku. kejayaan apa? xnak bagi tau. hahaha pape pun. 

#PrayForEcah

adios

No comments:

Post a Comment