Pages

Aug 2, 2014

Haters

memula aku berniat nak post entri pasal raya aku. tapi aku tangguhkan dulu. sebab aku tak ada idea nak berceloteh pasal raya. huhu.
 
sebab terlalu banyak untuk diceritakan. ewah! huhu
 
oh berkaitan dengan tajuk.
 
mesti ada yang macam eiii ecah tu bapok poyo gila nak perasan dia ada haters. pui!.
 
so korang ada haters? haha.
 
hahaha. weh aku tak tipu la. haters ni bukan nak tunggu ko jadi retis atau blogger tau. anytime je boleh dapat. masalahnya. yang aku mushkil. manusia yang buat hal sendiri yang ada manusia lain tak sedar kewujudan dia pun ada haters.
 
maybe nak wujudkan kelompok ni bukan nak tunggu ko sibuk hal orang lain jugak rasanya. hmmm.
 
so apa yang aku nak cakap kepada sipolan dan sipolan.
 
aku sangatlah tak kisah apa yang dia fikirkan atau sampaikan kat orang. bila aku dengar. aku just gelak. dan wateva je kan. entah. aku terlalu banyak benda lain nak fikir yang mana lebih serius dan lebih berkualiti untuk difikirkan means ada imbuhan bila berfikir tentang yang hal selain hal haters ni. so aku tak ada masa. tak ada masa nak fikirkan apa yang orang fikir tentang hal aku dan bercerita tentang aku.
 
tapi kadang kadang bengang jugak la. rasa nak tumbuk muka sipolan tu. tapi setakat ni hati kering aku masih berbisa lagi. so lantak kau lah wey.
 
aku kadang kadang blur atau sikap tak fikirkan sangat ni buat orang bengang. macam. kena sindir. aku tak sedar pun benda tu satu sindiran yang sinis. so aku just gelak dengan muka yang tak ada perasaan padahal tak faham. kena marah pun aku tak rasa kena marah. tak tau la ni positif sangat atau jenis yang terima seadaanya dengan positif gila babeng. tapi lama kemudian aku sedar. dia marah aku ke tadi?
 
so bila cerita pasal haters ni. aku rasa macam. eh kau tengah bercerita tentang aku ke sekarang ni?
 
percayalah. banyak mana kau cerita. selagi tak sampai kat telinga aku. jangan harap la aku nak amik port. tapi bila dah sampai kat telinga aku. aku tapis jugak. kalau rasa tu macam standed kisah monyet monyet ni. lagila aku malas. masuk tong sampah terus. dah jadi reject punya barang. sebab hal yang tak ada kualiti hidup.
 
almaklumlah. saya popular dengan gelaran hati kering. tiada perasaan.
 
cuma kadang kadang bila aku stress keje dan aku rasa naik menyampah tengok muka dorang yang sinis tu. pandangan sinis dorang. terdetik la satu perkataan dalam hati.
 
'aku tak tau apa korang bercerita tentang aku. tapi sekiranya cerita yang korang dengar/cerita tu tak betul.aku takkan maafkan korang sampai bila bila'
 
mira cakap aku menakutkan.
 
gudnite.

























No comments:

Post a Comment