Pages

Apr 6, 2011

Day EIGHT: TEN of my feveret song


lagu ni akmal bagi.tapi b4 tu dia bagi lirik je.sebab aku bagi mesej frenship day.aku ingat poem biasa.rupanya lirik lagu.lirik yang melekat.

'dear god the only thing i want to u is to hold her when i'm not around when i'm much too far away'


lagu ni melekat dari dulu sampai sekarang.tak jemu.tgk MV lagi tak jemu.


dalam lagu ni.jay chou gila sweet.sedap lagu dia.dicampur dengan mv yang sweet but no sweat! hehe

lagu ni macam entah.tak reti nak cakap.tapi aku sukala.nak karok pun sedap.haha sedap kot sore aku nyanyi lagu ni. *perasan*


hah.masa lagu ni baru kua tapi filem merong tu belum tayang.aku dah TERjatuh cinta dengan lagu ni.and fikir sure sangat lagu ni meletup.sebab anuar zain kot.nyanyi dah la mendayu.btw suka sangat lagu ni! thanks anuar buatkan lagu yang sweet untuk saya.TERharu~


ni bukan lagu.but more tu instrumental.eh yeke? entah la.haha aku suka bunyi gitar sebenarnya.so pape lagu yang ada gitar ni.aku suka dengar gorengan gitar.petikan gitar atau ape apelah berkaitan dengan gitar.lagu ni akmal gak bagi dengar.


lagu ni aku suka part hip hip~ haha lawak je.rasa bergerak je kepala.bukan bergerak 360 darjah.haha 


lagu ni dah lama ke? aku tak pasti.tapi macam aku lambat je dengar.sedap.macam lagu lagu taylor swift yang sebelum ni.semua sedap sedap kot.


lagu ni dah lama sangat.tapi serius tak jemu.aku hafal sebijik sebijik.sikit hari lagi boleh ganti vokalis dah.haha meroyan sikitla kalau wujudnya lagu ni kat radio.haha cuba dengar bunyi gitar masa last last tu.sedap.


aku tak pasti mana aku jumpa lagu ni.tapi misi seharian carik lagu tu macam berjaya lak rasa.haha

No comments:

Post a Comment