Pages

Apr 4, 2011

Day SEVEN: TEN important people.

1.Mak
 of kos mak aku! cik puan sarimah binti sedaan.saya amat memerlukan beliau sebab beliau ubat penenang saya.sebab aku selalu gelabah kalau hadap satu prob o apa apa yang buatkan aku cepat tensen dan seterusnya.huhu

2.Ayah
my dad.aku tak rapat sangat dengan ayah aku.tapi kalau ada apa apa hal.ayah aku jugak aku carik.huhu tu dia.encik ahmad bin samori! 

3, 4 , 5,6
adik beradik aku.
kepada cik kak wannor aiyunna, nurul alea , wannaidde plus adik kecik nur einsyirah!
mereka mereka ni penting untuk menceriakan rumah dan hari saya.even semua macam degil sengal dan sebagainya.tapi adanya mereka cukup cukup buat hari sempurna.aiceh! Uyun ngan ayu.penting untuk bergosip.adi penting untuk mengambil air, pinggan nasik dan sebagainya *memanjakan diri* syira penting untuk sama sama melalak.hahaha =D

7,8,9, my super duper best flen!! 
cik norfaziahtun binti mohd ali, nur izzati binti elias plus noor faraha binti asri!
 mereka mereka ni penting! sangat penting.macam ati.dia dah macam pakar perunding aku.perunding segala macam.imej, perasaan, emosi dan sebaginya.huhu dia macam akak.dia matang orangnya! even anak bongsu.haha Faja pun matang.kalau ada prob.aku refer 2 orang pakar ni la.haha kalau balik kajang pun.dia gak la selalu hiburkan hati ni.huhu faraha amat penting untuk aku menjalani kehidupan normal kat puncak alam ni.siyes kalau tak.sure mati kutu aku kat sini.dia je la gang aku masa diploma yang tinggal untuk meneruskan degree.so memandangkan kami da lama kenal.so pape prob pun aku rujuk dia.haha gedik kan aku?

 
10.Akmal Faiz
hah.encik akmal sangat penting.banyak gak dia pengaruhi aku dalam hidup dia kepada kehidupan aku.contoh macam lagu lagu.aktiviti.ape dia minat.dia salurkan kat aku.pastu disebabkan aku cepat menggelabah.dia selalu gak la membantu dlm mengawal kemenggelabahan aku ni.haha pegi mana mana pun rajin hantar.bukan nak amik kesempatan.tapi dia yang offer.kawan aku haris cakap.aku manja.sebab balik kajang selalu berjemput.haha bukan aku mintak dijemput. =P

No comments:

Post a Comment