Pages

Apr 1, 2011

Day FIVE: TEN wishes =)


1. harap akan datang satu hari dimana aku boleh belanja famili aku macam macam dengan  hasil kerja aku sendiri.amin.

2.keharmonian.keakraban.kesengalan kami sekeluarga berkekalan.

3.akan adanya perkhidmatan awam yang menyenangkan dan laju seperti LRT, KTM ke the curve, One Utama, IKEA.sebab aku bukan pengingat jalan.

4.harap bila aku bangun dari tidur.keajaiban berlaku.seperti.ingatan aku menjadi kuat.aku jadi tinggi.wah!

5.berharap sentiasa dikelilingi kawan kawan yang sangat sangat membantu.baik hati.seperti yang sedia ada sekarang. :)

6.berharap satu hari nanti ada photographer nak amik aku jadi model. *kahkahkah*

7. berharap aku boleh bawak kete pegi puncak alam.so that tak payah susahkan orang nak anta jemput tumpang dan sebagainya.haha *dunia lebih cerah that time*

8. semoga aku dipanjangkan umur.dimurahkan rezeki dan sentiasa bahagia dengan orang tersayang dan dapat keje dengan cepat dan dapae keje best best. *cepat kaya*

9. untuk jangka masa panjang.aku harap aku bertemu jodoh dengan cepat. *gatal nak kawen*

10. to be listed in dean's list for once! =D


okay.sori.lambat jugak update status ni.busy busy busy women.sori ya!

No comments:

Post a Comment