Pages

Apr 3, 2011

Day SIX : TEN items I CAN'T live without

1. Duit


2. Eyeliner


3. Broadband
aku tak kisah ada lappy tapi aku kisah kalau tak ada intenet.penting ni.inilah puncak pembuangan masa aku berlaku.ehehe


4.TV


5.Hp
 oh c3 kesayanganku.akan ku tatang dirimu bagai minyak yang penuh.aku janji.hayatmu akan melebihi tempoh warranty.even sehari.baru lega rasa dihati. =P

7. kenderaan awam.
harus akui adalah sungguh leceh untuk naik perkhidmatan awam.lagi lagi bas.bas nak ke shah alam lagilah leceh.banyak pengalaman pahit aku naik bas.tapi i can't live without u bus~ ktm~.huhu pasrah gila.tapi aku prefer ktm la paling koman.sebab cepat lagi dari bas.pastu tepati janji.kita lupakanlah tahap kesesakan dia ye?

8. pendrive
pergi mana mana.pendrive tak boleh tinggal.langsung.pergi dating pun bawak pendrive.haha kalah kamera =P

9. kamera
tak amik kamera gambar tak pe.janji kamera dibawa ke mana saja.tapi keberapaan kali *apakah ayat?* dibawa ke hulur dan kehilir tak sesentiasa pendrive. *erk.faham ke?*




10. berus gigi.
okay.kalau pencuci tertinggal.boleh pinjam.tertinggal sabun mandi.boleh pinjam.tertinggal ubat gigi.boleh pinjam.tertinggal berus gigi masa pergi camp? alamat.erk.gulp.gulp.harap aku tak tertinggal ini benda masa survivor camp nanti.malapetaka. 

serius.balik rumah.aku jarang online.inikan nak update blog.ngehngeh. =B

No comments:

Post a Comment