Pages

Apr 15, 2011

Day NINE: TEN ways to win my heart.

erk.entri ni paling susah nak buat.tu yang aku amik masa lamaaaa sangat.konon nak hold dulu la tajuk entri ni.sebab memang tak tau nak tulis apa.huhu.gedik.


1. boleh jadi imam
ni yang paling penting dalam memenangi hati saya.wooho.

2. suka bercerita
ni penting sebab bila jalan jalan o apa apa.tak da la nampak kesunyian atau masing masing melayan perasaan sendiri.tak best!

3. cool!
ni penting sebab aku cepat gelabah.so kena carik seseorang yang cool.so that dia boleh control atau tenangkan diri aku yang menggelabah ni.

4. kemas
ni penting sebab kekemasan mementingkan keperibadian diri.haha

5. kelakar 
ni penting tapi jangan lawak bodoh atau lawak raja lawak tu.sungguh tak kelaka.
6. caring!
sape tak nak orang caring weh~

7. pandai pujuk
sebab aku selalu merajuk.haha gedikk.

8. berkebolehan
 berkebolehan means apa apa kebolehan.melipat kain adalah sangat dialu-alukan.haha

9. matang dan berfikiran jauh!
lelaki wajar berfikiran matang!

10. tepati janji
ni sangat penting ok?

fuh.selesai sudah.

No comments:

Post a Comment