Pages

Dec 31, 2010

20102010

1.Program diet yang dilancarkan benar benar menjadi.tak perlu guna produk dr rozmey.bangga sikit.hehe ada sape sape memerlukan khidmat aku?anyone? aiceh!

2.Tahun ni mencatatkan persinggahan ke restoran makanan segera McD sangat menjadi jadi.Termuntah muntah makan McD.ish ish.Aku harap dapat makan dengan berhemah tahun depan.

3.Impian untuk memiliki external hard disk tak tercapai lagi.terlalu banyak halangan dan rintangan.sesungguhnya aku lah manusia paling kuno sebab tak ada external hd lagi.tahan tumpang simpan pic kat encik akmal.kehkeh.

4.Henpon sony ericson yang tak diketahui model berapa selamat meninggalkan diri.mujur cukup setahun sudah.tak da la frust sangat kott.

5.Sekali lagi impian untuk memelihara ikan dengan tempoh yang agak lama berkecai bersepai setelah ikan laga bernama cici hilang secara misteri ketika dibawah jagaan encik akmal.Tak pasti sama ada beliau TERmakan ikan tersebut ketika sedang tidur.itu kita tak pastilah ye.

6.Selamat menghabiskan 1 sem peringkat degree.kena survive lagiii...bape eh? oh 5 sem! =_="

7.Perjalanan kisah cinta amat mencabar.berombak taufan tak pasti.harap harap tahun 2011 tenang tenang ikan kaloi sajalah.

8.Konsert Jay Chou tahun depan mungkin hanya tengok poster dia je.sebab tiket terlalu mahal.tak mampu.
   T-T

9.Segala inspektor gadjet dah tinggal nyawa nyawa ikan.mula mula kamera nikon kesayangan.kini hantar ke hospital.eh belum hantar.masih terlantar.tak lama tu lappy bernama Didi pulak.tensennyee~~

10.Sudah rindukan Kuala Pilah yang dulunya digeruni!

11.Impian untuk simpan duit dan menjadi kaya raya tak menjadi.nafsu membeli belah masih beraja dan perlu ditangkis.yah yah!

12.Aku kini boleh sudah bersemuka dengan buat muka plain white pada si helmet tu.yeah!! bertegur? oh tak mungkin.

13.Encik akmal makin berjaya dalam bidang dia.melukis.me-snap gambar.tahniah! tahniah! isk isk.aku jeles wehhhhh....~

14.Aku dengan keras kepalanya mempertahankan tajuk final project (diploma) yang lecturer tak bagi buat sampai dia makin kelam kabut tengok aku TERmenangis.tapi last last aku tak buat pun tajuk tu.ngehngeh.maaf encik izwan!

15.Kucing kucing makin menyusut bilangannya.keturunan hitam ( dia berbelang sebenarnya) makin menurun dek hitam kawin lari dengan kucing lain.anak anak dia lari dari rumah kami.*sedih* kematian gemuk.kehilangan yaya si kucing perkasa secara aneh.finally! tinggal sayang dan yayang.saya sayang mereka.

16.Selamat grad diploma dengan jayanya! saya akan merindui kawan kawan diploma saya.tempat saya bermanja.isk isk isk.

17.Simptom simptom sakit puan bagi perempuan perempuan makin menjadi jadi tahun ini.adoi~

18.Kehidupan degree sungguh mencabar.aku harap tahun baru sem baru.lecturer akan bertimbang rasa dan berfikiran logika dalam memberikan task.tak nak lagi report 100ms dalam masa 1 week lah kononnya.padahal hanya siap dalam 1 hari 1 malam.pergh.kenangan sem lepas.

19.Okay.teringin nak makan kek coklat.sedapnya!

20.Last keje hari ni! yay! 31.12.2010

21.Kesimpulan.2010 suck.tahun sungguh mencabar.harap tahun 2011 lebih suka dari duka.sekian.

No comments:

Post a Comment