Pages

Dec 8, 2010

lagu ulang alik - Gadis Semasa (Yuna)



okeh! lagu ulang alik aku kali ini telah dimenangi oleh YUNAAA~ *clap clap*


Tahniah yuna! anda berjaya masuk ke telinga saya! wahaha aku tau pasal lagu ni pun beberapa hari haritu.haha giles lambetsss.yela manusia tak dengar radio macam aku  ni.hanya menggunakan instinct untuk mencari lagu.haha! giler karut! gadis semasa.kalau tak silap.dulu yuna ada buat pertandingan photo.gadis semasa.ingat nak masuk.lama dah.dulu la.masa lagu ni belum kua kat radio.maka ramai la akak akak.adik adik.gadis gadis yang mengambil bermacam macam jenis gambar yang sesuai dengan theme 'gadis semasa' tu.aku tak masuk pulak kan? rasa macam malas pulak nak tulis lirik dia.ape kata korang dengar.nanti google sendiri? okeh?

oh begini rasanya cinta
bila diagung agungkan kuasanya

suara dia macam uji rasyid pulak aku rasa.entah.iye kot.eh entah.haha mengamuk pulak peminat yuna ni dengar.hahah! okeh!

selamat mendengarrr~

oh begini rasanya cinta~~~

No comments:

Post a Comment