Pages

Dec 4, 2010

oh kasut~!

tengok shout awards tak hari tu? lama dah..kalau tak silap aku.20hb hari tu.aku tengok kejap je.sebab lagi tertarik dengan drama melayu kat tv3 tuuu.tengok sekejap shout awards ni.dah macam bukan majlis kat malaysia jee! sekali tengok macam kat obersi jeee.okay shuh kan aje pasal shout awards ni.bukan nak membebel pasal alkisah tu.

tapi aku tengok sgout  shout awards tu pasal nak tengok pesyen pesyen artis kita ni.

wohooo! seksis meksis tu.
so
tengok sekejap pun aku tertarik la dengan style yuna~
pic pic ni aku curik kat website dia.hehe

bak kata dia macam princess amidala.star wars tu.tapi bukan aku kesah dengan pesyen dia.tapi sungguh aku kesah dengan kaaasut dia! wahahaha!




cantik cantik.

aku dapat merasakan kasut beliau sungguh fleksible untuk berlari lari seperti ini



serius tak jatuh.
tak payah cover cover nak jalan
mungkin amat sesuai untuk dipakai oleh mereka mereka yang takut TERpeleot.
tak kottt
tengok yuna
tak jatuh pun
warna sungguh cantik.
suka suka!

kalau pakai kasut macam ni masa graduation day hari tu
rasa rasa
mengganggu kosentrasi x?
haha!

boleh belikan satu untuk aku?
anyone?

2 comments:

  1. KO MMG R!!KT DAH LAME OUH USHA KASUT DIE YG NEYH~!ahh,belikan tuk kt,adiah besday!!tp mmg ye,baju artis lain seksis meksis~tahap gaban!

    ReplyDelete
  2. hahahaha! sebok jeee!! betull! artis seksi gila.tu yg malas tengok.haha!

    ReplyDelete