Pages

Dec 9, 2010

bergebang di kluang~ puh~

makan diumumkan! eh! makan pulak! maka diumumkan saya esok akan berangkat ke kluang! waaa.

mesti korang macam cakap.

he'eleh.pasal ni pun nak bagitau.

tapi wehhh! serius sikit disini.esok saya driveeeeeeeeeeee.

5 jam ke kluang! omg! omg! seram sejuk aku.

tapi! kawan aku pah! adalah sumber inspirasio

dia tak penah drive.tapi sekali beli kete viva! tu normal lagi

pastu dapat kete jeee.yakin gila bawak! haha menyusur je.laju jugak dia bawak.macam dah lama pulak duduk kl.wahhh wa respek sama lu la pah. u re may inspira~ wahaha!

so korang! doa aku selamat pegi dan balik.macam macam orang aku tepon.eh aku tak tepon.aku just tanya kat ym je.tanya macam macam.haha! cuak seh!

p/s: rasa seperti mahu sediakan wasiat awal awal je.huhu ;p

No comments:

Post a Comment