Pages

Mar 29, 2011

DAY THREE: TEN things I HATE

1.Teddy bear
oh aku kurang sikit bab bab teddy bear ni.entah.aku tak reti nak tidur dengan teddy bear.yang ada pun satu.patung mr bean.tu pun aku baringkan dia kat tepi.kadang kadang jadi alas tutup mata.haha sadis kan kisah hidup teddi? selalu hadiah hadiah yang aku dapat masa besday ke.hadiah buah tangan ke.aku prefer simpan kat atas meja.dalam almari.haha buat peluk peluk ni.erk.tak sesuai.gegurl.haha =P

2. Binatang tak ada kaki
cacing.lipan.ular dan apa apa yang sewaktu dengannya,aku tolak tepi.euw.cannot cannot.pacat lagi! huh! tu jangan la.ada kata pacat comel la.ape la.no no no.itu bukan untuk aku.sejak tengok kaki kawan aku alami kegatalan dibahagian kaki sejurus digigit pacat.aku tak sudi memandang pacat.lintah.euw.tu kejam.menangis aku kalau nampak dia bertenggek kat badan aku.nonono.this is not gud.aku selalu bayangkan macam mana kalau dia masuk dalam badan kita? oh tu tak leh.ngilu aku bayangkan.full stop. macam mana nak survive masa survivor camp nanti.memang pacat keliling pinggang punyelaaaa.

3.Doktor
aku takut sangat jumpa doktor so kalau demam aku tak akan  jumpa doktor.entah.jumpa doktor gigi pun aku berdebar.haha gilalah.kalau sakit pape aku rela amik ubat dari jumpa doktor.entah.seramlah.nanti dia kata.kamu ada sakit ni sakit ni.mau pengsan aku ditempat kejadian.doktor? tak leh.sampai sekarang aku tak berani jumpa doktor tau.

4. Perkara sedih
oh part sedih sedih ni.aku tak suka.cerita sedih.lagu sedih dan sebagainya.t aku pun tumpang kaki sekali nangis.hah tu yang perlu dielakkan tu.pastu terbawak bawak.pastu emosi.pastu tacing secara tiba tiba.tak suka tak suka.

6.Lalu lintas sesak
aku bukanlah pemandu yang selalu memandu.lebih ke arah jadi mak datin.tapi bila jem.aku tensen.macam tertekan tu lain macam.kadang kadang akmal tegur.nape aku pulak nak tensen.aku bukan bawak kete.duduk sebelah.kadang kadang tertido.*jahat gila kan* tapi entah.rimas la duduk diam diam je.buat aku lagi rasa nak kejar masa.

7.Laksa
uh.ni aku tak minat.tatkala ramai manusia memuji laksa.aku bukanlah dari golongan itu.hummm..aku tak minat laksa sebab.aku ada peristiwa hitam dengan laksa.hoho.pada aku.laksa akan beranak.atau membanyakkan bilangan diri dia dalam kuah ikan tu.dulu masa beraya.raya dengan sedara mara.ada satu rumah tu hidangkan laksa.aku dengan semangatnya amik la laksa ni.makan makan makan.tapi lama lama.aku perasan.aik.nape tak habis habis ni.beranak ke? makin banyak pulak.menakutkan.so sekarang.kalau ada rumah hidangkan laksa.aku amik 3 4 je mee dia.yang lain adalah kuah.senang cerita.


8. Naik tangga
lemah! lemah! lemah! lemah lutut aku bab naik tangga ni.dulu berupaya lagi.tapi sekarang.naik tangga masuk bilik pun macam ya allah~ penatnya! last last.mintak tolong ina urutkan kaki.macam orang tua kan? tapi.hello.sape je suka naik tangga? semput weh~


9. Lipat kain
bukan maksud aku tak lipat kain baju aku.tapi macam terpaksa buat la.tak ada kebahagiaan masa buat tu.terpaksa u noe? aku harap aku dapat seorang suami yang rajin suka cintakan aktiviti  lipat kain.wah.bahagianya hidup.


10.Ubat
huaaaaah.ni sangat dijauhkan.percaya atau tidak.kalau demam.aku jarang sangat makan ubat.sebab pahit! tak sedap! aku ingat lagi masa sekolah dulu.aku sakit tekak.ayah aku paksa suruh makan ubat.depan adik beradik kena marah.nangis nangis tak nak.muka kakak adik aku.macam kesian je kat aku.adik laki aku siap geleng geleng kepala.hahaha pastu kalau makan ubat pil pun sama.aku selalu makan tak sempat masuk tekak.pastu dah rasa pahit dia dah.blerghhhh.muntah balik.habis basah satu baju.makan ubat guna gelas tingggiiiii punya tau.fuh~ berpeluh.sekarang dah terkawal sikit.haha aku lagi rela kena suntikan dari makan ubat.

No comments:

Post a Comment