Pages

Mar 28, 2011

DAY TWO: TEN things I LOVE

1. Durian
aku sungguh gilakan durian.makanlah bape biji.bukan ulas ye.biji.makan bape biji pun.badan aku tak panas.hebatkan?? hahahah so aku gelarkan diri.puteri durian.kahkah! =P

2. Kamera
pegi mana mana aku selesa bawak kamera.tapi sejak kamera pulih dari sakitnya.aku jarang bawak dia.sebab riso dia sakit lagi.lagisatu perangai yang membengangkan orang.aku suka amik gambar tapi malang.aku malassssss gila upload gamba.

3. Henpon
hah.ni nyawa.dulu aku tak pernah kisah pasal henpon ni.ala bukan penting sangat.kalau hilang pun.bukan apa apa pun.tapi selepas kejadian malang henpon putih aku masuk ke lohong hitam.baru aku sedar.betapa pentinggggnya henpon.hahahah jelas.kita akan memerlukan dia bila kita kehilangan dia,aiceh.

4.Gelang
hah.ni koleksi baru yang aku suka.aku suka gila gelangggg...sebelum ni aku gilakan baju dengan beg.but now keadaan ekonomi kian meleset.so aku lupakan minat aku demi menyara diri sendiri.lagi lagi bab makan.i kuat makan u noe.so sapot la aku dengan belikan gelang baru.HA HA HA

5.Makan
 ahahahah.malu beb.nak tau cita cita aku kalau aku dah keje?? aku nak spend masa satu hari dengan makannnnn je.cita cita pelik.kalau akmal dah keje pun *if jodoh panjang* kalau dia dah gaji.aku ingat nak suruh dia belanja makan banyakkkkk sangat.yang boleh order macam macam makanan.hah.penuh meja.bestnyaa! *tak senonoh kan dah fikir nak mintak belanja apa sebelum dia keje.ish ish ish*

6. Laptop.
hah.ni nyawa terbesar ni.aku tak dapat bayangkan kalau dia hilang.lagi lagi duk rumah sewa ni.kalau dia sakit pun aku dah cuak gila.aku tak kisah sangat hal hal lain.melainkan gamba di dalam lappy itu sendiri.risau di amik orang.bukan mintak.tapi tula kan.imaginasi tinggi.tapi risau risau pun.berani jugak aku simpan laptop time dorang sume dah balik.bajet berat bawak balik umah.

7.Eyeliner
haha.ni penting bagi aku untuk muka aku nampak bermaya.kalau tidak.
"ecah,tido kul bape malam tadi?''
aku tido lambat pun.bukan study. =.="

8.jalan jalan
aku tak pasti ni termasuk ke tak dalam kategori ni.haha ah tak kesah.janji benda aku suka jugak.aku suka jalan jalan! sangat suka.satu hari berjalan pun aku tak kisah.memang eksited habis la.lagi lagi bila makan makan.jalan kaki macam kat bukit bintang pun dah ok.tapi silap sikit.aku kuat jalan tapi aku cepat penat.kadang kadang pening.haha lepas makan baru bertenaga.pastu tak larat balik.stamina lemah!! 

9.Masak
hahaha.ni pelik.tak sure korang percaya ke tak.tapi aku sukaaaa masak.masa form 1 selalu duk rumah sorang sorang.so macam macam benda aku masak.paling hebat masa tu.nasik ayam la.leceh gila masak nasik ayam ikut resipi.tukar tukar periuk la.guna sup itu la ini la.masa tu la.pirst time.minat yang mendalam dalam masak ni.membuatkan aku berani masuk apa apa bahan dalam masakan.ingat lagi masa form 3 tak silap.bajet habis sekolah nak masak nasik goreng spesel.masak masak.semua bahan plus macam macam bahan aku masuk.dengan bangga.
'alah, bukan mati pun..'
sekali! lepas makan terus lalok lalu tidur dengan tak sedar diri.huish! tu resepi buatan sendiri last aku buat.

10.Menari
ni sangat suka.dulu zaman sekolah.rajin menari.masuk kelab bagai.tarian lilin or piring feveret aku sampai sekarang.best best.mencabar kelembutan jari jemari la.haha sekarang dah gian menari.sampai rasa nak carik pusat tarian kat kajang.aku dengan kawan aku faja.tapi bayaran bapok mahal.so bila persembahan dinner nanti.kelas aku buat tarian.so macam.wah! gian dapat dilepaskan! tu menari secara rasmi.kalau kat rumah.menari lain.macam kelab kelab tu.haha aku sorang je yang macam ngeng sikit.pandang cermin.amik penyapu.pasang radio kuat kuat.menari macam hape je.adik lelaki tengok.hanya mampu geleng kepala.redha je kakak macam ni.hahahah  =D korang try la.best! hahaha eksasais tau!

entri ni patut berterusan.tapi aku busy busy busy women.haha sori ya!

No comments:

Post a Comment