Pages

Apr 22, 2011

final exam datang lagi

salam semua.pejam celik pejam celik.final exam dah datang lagi.sem ni adalah kejutan untuk kami.3 hari paper tanpa gap.betul ke ayat aku ni? hurm macam tu la.dan sedikit kelegaan sebab paper habis dengan cepatnya.3 hari bulan! so macam eksited sikitla.huhu tapi yang sakit 3 hari tu la.semua subject aku rasa susah kot.lagi lagi untuk orang macam aku ni.orang macam aku ni bermaksud yang pemalas gila.ni bukan malas sikit.tapi malas gila.malas yang asik ikutkan hati dan perasaan untuk tido je.teruk kan? iye.aku tau tu.

dengan berani mati aku balik rumah study.betul ke study? betul.aku study.haha tapi benti sekejap sebab tengok citer korea 'yuhee the witch'.tapi aku rasa kalau kat rumah sewa.lagi teruk kot.aku mungkin menghabiskan masa yang sedia habis tu dengan tido.lagi teruk kot.

harapan untuk exam sem ni.aku harap aku dapat buat yang terbaik.perbaiki pointer aku.tu yang paling penting sekali.lepas tu aku harappp sangat soalan aku dapat jawab dengan sebaik baiknya.risau aku.semua subjek aku risau.lagi lagi paper ahad ni.microb.haizzz.lagila tensen.3 hari aku bukak notes untuk subjek yang sama je.sebab aku takut sangat.lepas tu aku harap paper 3 hari nanti aku dapat hadapi dengan tenang.huhu 

to all my fren.all da best.doakan aku.aku juga semestinya mendoakan korang.jaga kesihatan ye.bak kata haris.kejayaan lebih manis bila dikongsi bersama.huhu doakan aku dapat keputusan yang cemerlang ya! 

1 comment: