Pages

Dec 8, 2012

8 hari



Detik detik terakhir bersama-sama rakan-rakan seperjuangan. It's getting awkward. There's a time when I try to avoid talking to some of them. It has started. But there's also time when I feel I wanna spend the whole day talking, mambling, walking together, eating together or just sit side by side with no conversation at all with some of them. But I didn't say it directly. Hmm. It's sad. Trully sad. (HATA,2012)

#ayat cilok dari fb haris.kikiki

Assalammualaikum semua.

bermula dari semalam kelmarin kami semua sudah menyedari yang masa yang tinggal asalnya 2 minggu rupa rupanya hanya berbaki 8 hari saja.tolak cuti sana cuti sini.so 8 hari saje! untuk kitaorang lepaks lepaks sama sama bergurau senda sama sama bermaki hamun sama sama.hehe.

hati dah mula berat dah.mula mula rasa tak sabar kan.tapi bila EIA seminar dah habis.baru sedar.

"eyh! dah nak study week la! "
"eyh! dah nak final la! "
"ya allah! keje ai banyak tak siap lagi la!"
"eyh! mana nak cari orang buatkan assignment ni eyh! "*ok ni tipu*

aku rasa macam baru je duduk kat kerusi bilik kuliah menikmati semester tiga yang super disaster untuk aku tapi rupa rupanya aku dah tahun akhir dah woi! dah jadi senior dah! akak senior dah nak pi merantau untuk internship dah woi! hehehe.

jujur aku cakap.memula aku rasa.oh cepatlah habis.ai dah tak tahan dah ni.tak tahan nak pegang duit dah ni.nak keje jugak dah ni.nak graduate macam kawan kawan lain jugak! tapi bila dah betul betul tinggal 8 hari ni.baru rasa..lepas ni dapat ke lepak sama sama lagi? dapat ke gosip gosip lagi? dapat ke lepas makan doyan lagi? ah macam macam la kat kepala aku.even simple thing pun ai dah sedih.macam ala lepas ni tak duduk kat bilik kuliah dah.dah tak dengar papa S membebel kat depan.hahaha oh kenangan sungguh! 

betulla.bila kita rasa secure kita rasa kawan kawan ada kita tak hargai sangat masa masa bersama.tahan gaduh tahan merajuk lama lama.hahaha sungguh budak budak kan? tapi sekarang mana mana pergi bawak kamera! setiap saat adalah kenangan! silap silap pergi pasar sama sama pun amik gambo.buang tebiat ke budok budok ini.

pengalaman semester ni yang aku ingat and rasa kelakar ape dia eh? hurmmm.oh ya! besday celebrations! semester ni banyak besday celebrations kami sambut.kecil kecilan je.tapi meriah dan tak sangka mengeratkan hubungan kami.cecewahh.hehe.and one more thing masa aku heart broken dulu.hahaha.malu pulak bila ingat.ada ke aku pergi menangis masa kursus ERP dulu.menangis baik punya teresak tersedu.adoi.haha cuak gila kot kawan kawan semua.biasalah.kawan menangis tiba tiba kan? sape tak gelabah.dah million thanks kepada kawan kawan yang tak putus putus menceriakan hari hari aku.bagi aku harapan konon orang sana akan kembali walaupun aku sendiri tau tu semua adalah tak mungkin.hahaha.
dan yang tak boleh belah bila aku dengan ina merajuk dengan haris berminggu minggu.ok ini sungguh kebudak budakan okay.haha.tak nak kawan la bagai.padahal umur dah 23 tahun! hahaha =D

sekarang ni rasa hubungan dengan kawan kawan makin rapat.bergurau pun makin galak.oh serius! aku akan merindui saat saat ini.hehe =)

1 comment: