Pages

Dec 14, 2012

Jeles

"I always fight with my boyfriend. We love each other but we fight all the time. I am such a drama queen, I cried and yelled at him, thousand million times but no matter what, he will always end the fight with a message "I love you so much. Ok. So cut all these nonsense." That makes us together for 5 years.''(A.M,2012)

ok.ni ayat aku cilok dari status kawan aku.ehem.sekali lagi operasi cilok mencilok berlaku dan ehem.aku rasa bersalah pulok cilok mencilok tanpa pengetahuan owner ni.hehe.awok ni ecahh..kalau kalau dia terjumpa ayat aku ni kat blog.maaf la ye.tak ada niat pape pong.

pape pun.i'm happy for my friends happines! =)

masalahnya.

aku jeles.seriously  i'm jelly ok! jelly! jelly! helly! eh helly? eh silap! jelly! hehe =P dan aku fikir.so sweet la kau ni gendotss.haha i dunbilivit! tapi terang bersuluh la aku cakap aku jeles kan? teruk ke eyh? ala bukan jeles ape pong.tapi jeleslah.jeles sebab fikir.oh bertuahnya badan! dapat pakwe seseorang yang sayangkan aku kau yang memahami kau yang jelas dengan apa adanya kau!eh ape ayat aku buat ni? betul ke?

pada aku.untuk kau bertahan selama 5 tahun adalah keajaiban.baguslah.masing masing memahami atau salah seorang memahami.atau salah seorang punyai kematangan yang bagus yang luar biasa dalam meng-handle masalah.ape bahasa rojak ni ecah..awok nii..teruk beteii.mampuih aku kalau puan mumtaz baca blog aku ni.hikhik.ok sambung.haa..kematangan.dalam isu gaduh gaduh ni.lelaki kena matang la kan.matang dalam mengawal emosi wanita.percaya atau tidak.bila aku baca status kawan aku ni.aku rasa macam happy gembira at the same time rasa macam tersentuh.

oh over ke aku?

its ok la.walau ko gaduh berjuta kali atau 150 juta kali.haha over.tapi masing masing still memahami dan salah seorang tidak berasa bosan dan masih setia menanti melayan mood swing yang menggila.lebih lebih lagi perempuan.yang memang mood asik nak menggila.haha.its ok.tapi masalah berlaku bila si lelaki dah bosan.dah malas dah tak faham.yezza.masa ni...harapan kau setinggi gunung yang nak kekal abadi tu.ditelan zaman je la.sebab apa tau.kalau perempuan bosan ke apa ke.apa apa la.peluang ko untuk bersama tu still ada lagi.tapiii...kalau lelaki dah kata bosan malas layan ke apa ke.aku rasa peluang tu tak ada.sebab perempuan ni hatinya lembut.selembut sutera gitew.lelaki tak.lelaki kalau kata tak suka memang dia tak suka.takkan patah balik punyalah wa cakap sama luuu! sedih kan? sob sob sob. T-T

perempuan biasalah.emosi.bak kata ustaz azhar idrus

"ketahuilah wahai lelaki, apabila kamu berkahwin bermakna kamu akan bersama makhluk yang tersangat hebat dan keras kepala"

haa...nampak tak nampak takkk...keras kepala tu.orang lelaki.u'olls kena memahami kami kaum hawa yang keras kepala ni.hikhik.dan untuk orang orang macam aku ni.dah la terputus.terluka.ter ter ter ape ape lagi lah.macam ni lah gayanya.jeles.and keep on asking.

kenapa kenapa kenapa mengapaa?

kenapa aku pun tak bertahan macam ni eyh? kenapa kami tak ada sefahaman macam ni eyh? kenapa beliau tak secool kawan aku dalam meng-handle masalah eyh? dia kan lelaki? kawan aku ni pun lelaki? dan bermacam lagi lah.nampak tak kat situ aku macam salahkan pihak sana? haha.no komenn. =P dan macam macam lagi lah pertanyaan yang bermain dimindaku.keep on bertanya bertanya dan bertanya hinggakan lupa soal jodoh.kalau secara warasnya.aku suppose terima dengan redha.fikir ini takdir-Nya.dan..ayat ini meredakan aku sedikitt laa kott.

"when Allah takes something/someone you want/love.HE will always replace it with the one you will need much better.Hold on.the time will come."

masalah sekarang bagi aku.tak ada sape sape yang lebih baik.

dan sekali lagi aku terfikir soal 5 tahun.ko bertuah A.M dan aku sentiasa mendoakan kebahagiaan dua orang kawan aku ni.haha.dan aku yakin si gendut takkan lukakan hati ko.takkan sia sia kan ko.walaupun perangai dia kat aku macam hantu.gigi pun macam hantu.ops.tapi hati dia baik maaaa.dan apa yang membezakan dia dengan orang lain adalah kematangan.yezza.aku pernah cakap kat kawan aku.kesetiaan memerlukan kematangan.hahaha.aku rasa tu lah kata kata nasihat aku yang agak matang untuk dikongsikan.lolz.

ouh tidak.aku stress.

kepada si gendot.cepat cepatlah ko pinang A.M dengan bismillah.he!he!he!

ouh tidak.jeles lagi.headache.aigoOo.

nite. =.=

#dear papa S, semakin hari saya telah mengaplikasi penggunaan he!he!he! dengan jayanya.he!he!he! =P

No comments:

Post a Comment