Pages

Dec 22, 2012

words hurt


Assalammualaikum.

bila dah hujung hujung tahun ni.macam macam hal pulak yang jadi.macam macam hal pulak yang mengganggu emosi.lebih lebih lagi bila masalah ini berkait rapat dengan perasaan kita atas perbuatan atau perilaku manusia lain.

but then aku try untuk chill out.kita relaks relaks je.kita buat tak kesah je lew.

tapi dalam tak kisah tak kisah aku.

aku punya perasaan woi.

cuma lately, ramai la pulak menguji kesabaran dan ketabahan aku.tapi tula.aku relaks relaks aje orangnya.mungkin disebabkan tengok aku ni relaks relaks aje.jadi mereka mereka ambil peluang ini untuk meneruskan agenda menghiris kalbu aku.tapi tula.muka aku ni memang tebal gila.tebal tak menunjukkan rasa.plain aje.dan hati aku ni.kebal gila.sebab tak menunjukkan emosi yang nyata.tapi itulah.relaks relaks aje tak bermaksud kau perlu uji perasaan aku sewenang wenangnya.

kadang kadang isu kemalasan aku pun nak heboh sangat.please la weh..mind your own business lah.aku memang pemalas.aku tak rajin pun.tapi kalau aku rajin gilaa pun.tak yah la jadi isu jugak.contoh pura pura terkejut beruk la ape la.terasa hina gila.aku sendiri pun tak terkejut dengan kerajinan tiba tiba aku.bila orang lain terkejut.

uh.over gila kot.

aku tak suka bila orang api apikan titik kelemahan aku kat orang lain.not cool la weh. really not cool.its  called annoying.annoying orange.hehe

aku bukan seorang yang lantang bersuara.cuma aku orang yang malas nak kata ape.dan diam tak bermaksud kalah.tapi..mengalah.


jadi jaga lah setiap perkataan yang tertutur dari mulut awok tu.awok kan dah besar.

okay.
hug n kisses
xoxo.

No comments:

Post a Comment