Pages

Feb 14, 2013

Wedding Nida 130202


Assalammualaikum.

ini kisah 2 weeks ago.aku kelewatan ya amat menceritakan kisah hari bahagia my housemate classmate.hasnida hamdan.hehe.

okay.hari terakhir perjumpaan pelajar semester 7 (masa tu).kad kawin hasnida hamdan diedarkan.okay okay.aku panggil dia nida ok.ehem.nida.kad aku lewat sikit! lewat beberapa minit.sebab tiba tiba carik nama aku dalam beg kad dia.tak ada.aku frust! hehe.konon je frust.aku syak kad tu malu nak jumpa tuan baru dia.tu la pasal nyorok nyorok pulak kan.hehe

kad nida comel.simple yet elegan.keke.dan dan je aku ni.dan aku menjadi terkulat kulat 5 saat bila baca kad nida.why baby why!? 

ecah dan partner?

menangis ai.siapakah yang layak jadi partner aku? amboih.ayat..haha.sedih oo.kita tak ada partner.ina dah terkekeh kekeh gelak dah.haha.hampeh ina! terus aku cakap kat dia.dia secara paksa! kena jadi partner aku pada hari kejadian!! 


Actually aku dah janji dengan ina.yang nak ikut dia pergi majlis kawan dia.sebenarnya kan.aku tak kenal pun kawan dia.farah.kan? ai will edit balik lah if salah.hehe. =P Sooo TAK malu kan? haha.dah la tak kenal.selamba je pergi majlis orang.aku pun..aish.no komen.tapi best.dapat kawan baru! dapat rasa suasana bertunang! heee. =P

ok sambung.so! pada hari kejadian.4 februari 2013.aku naik kereta dan park di ktm kajang.then dengan menggunakan ktm.aku menuju ke sungai gadut.rumah kawan ina kat nilai.jangan tanya kenapa aku tak drop kat nilai.sebab aku syak ina tak tau ke ktm nilai.hahaha! 


kami bergambar bersama pelamin.mana si petunang? petunang mana petunang? bukan yang tengah tu ye.yang tengah tu cik susu.syok sendiri je nak pegang bunga tu. =P jap.aku rasa petunang tu kot yang amik gambar ni.hahaha.hampeh je.ini dinamakan sesi bergambar dengan pelamin ok.

kira kira jam 12 lebih kami keluar dari nilai.atas atas sebab tertentu.susu tak pek ikut kami ke majlis nida.alamak! gambar hadiah kawin kitaorang..lupa nak amik buat kenang kenangan.oh ya.hutang haris.jangan lupa ecah, ina dan su.hahaha.

ke majlis nida.kami sesat. T-T berjam jam sesat.so rasanya dalam jam 3 baru sampai.ramai kawan kawan kami yang sesat.perempuan kebanyakkannya. T-T elehhh..normal la tu kan? 


masa ni tengah makan, haaa..cantikkan nida? gojes betul! ni membuatkan semangat kami semua membara bara nak kawin.hahaha! kami tak sempat lah tengok dia bersanding.tak apelah.janji dapat jumpa jugak! terima kasih kepada yna macaspac.sebab gigih gila tunggu kitaorang.terharu weolls.

nida selamat menjadi isteri kepada tarmizi azmin pada 3 februari 2013.tarmizi ataupun miji ni pun kawan aku jugak! kawan masa diploma dulu.haa...dorang ni bercinta sedari diploma lah.best kan! bercinta bercinta dan bercinta akhirnya sampai ke jenjang pelamin.hehehe.kuat jodoh mereka ni! 




gang gang sesat kecuali haris bergambar bersama sama.nasib ada jugak saki baki yang tak datang lagi.dapatlah kita bergambar dipelamin bersama sama pengantin.suka gambar ni.walaupun tak ramai.sebab ramai dah balik. T-T tapi masih terpancar kehepian masing masing.kekeke.1 happy famili at home.



gambar penuh kontroversi ina dan ayu.aku mesti gelak tengok gambar ni.why ha? jawapannya..fikir fikirlah.hahaha










masa ni semua berlumba lumba nak bergambar dengan props "me next" doakan la ye semua.me next! me next! me next! HAHAHAH! aminn! 




masa ni crowd dah tak ramai tau.aku rasa adalah dalam setengah jam jugaklah kami bergambar dengan props depan pintu gerbang ni.kalah bergambar dengan pengantin! hahaha.memang semua props tu kami yang punyalah.ada budak amik yang mana ntah.gigih pergi mintak balik.jahat tak? taksub gila dengan props props ni.hahaha.



majlis resepsi nida bersama sama dengan kakak dia.kak fizah.dua dua cantik! aaaaa.ni menambahkan semangat berkahwin 2 kali ganda! terbukti semangat berkahwin sangat dipengaruhi kecantikan fizikal ketika majlis sahaja.sungguh tidak memandang ke hadapan!




ni trend bergambar dengan pengantin nama dia.semua berebut bergambar dengan nida.hehe.mestilah.amik berkat jugakk.kekeke





so entri ini berakhir dengan gambar menggeletis kami bertiga.faraha, jijah dan aku.pah mana pah! ini yang mendatangkan murka ni.bila sorang tercicir entah ke mana! stress! ni lah geng rambutan dulu.hahaha.geli je nama kan? aku pun tak tau cemana nama tu boleh wujud.aigoOo.biasalah.zaman muda muda.mana kesah nama pelik pelik tu.hahaha

serius seronok pergi kenduri kawin kawan kawan kita ni.aku rasa macam nak turut serta kawin jugak! hahaha.berbunga bunga gitu kau.happy jumpa kawan kawan.happy tengok pengantin.muka pengantin pun hepi berseri seri.haha.

kepada nida aka nidot dan miji! semoga berbahagia hingga ke syurga! dan segeralah menimang cahaya mata.hahaha.selalunya yang eksited bab bab anak ni.tetamu je.pengantin pulak yang tersipu sipu malu.hahahaha. =D

weolss will follow u sooonnn~~ amin! 

p/s: jangan salah faham.aku naik ktm bukan dengan kain meleret leret tu ye.aku pakai seluar.huhu.pastu tukar kat toilet.kekeke.takkan la nak meleret leret macam tu kan.malu la.haha.oh ya.ramai tanya aku baju tu beli kat mana.aku beli kat mazlianulmaznan. baju dia sungguh gojes! baju tu lama gila dah.ikat perut nak beli.memula dapat tak muat ko tau.cuaks gila.ni kali pertama aku pakai secara rasminya.terkejut sudah muat! oh maiii. =O kekeke.

xoxo!
=D

No comments:

Post a Comment