Pages

Feb 13, 2015

Flyday

Hai semua happy flyday.

aku dah tak boleh guna term freeday untuk ahad sebab nanti mindset aku terus cakap hari ni free dan keadaan tu sangat menakutkan.

pagi ni saya happi! y baby y? sebab? rasa macam hmmm cantik pagi ni. hahahaha. well ko kena cari satu point la kan untuk happykan diri kau walaupun dia kebunyian macam eiiiiiii . hahaha

pemakaian adalah sangat penting untuk mood saya. sebab mood saya akan terganggu sepanjang hari dek kerna salah pilih pakaian. kena pilih pakaian yang buat kita yakin! cewah. dan hari jumaat adalah hari yang stress lah sebab sebelum tido ko decide nak pakai baju lain. esok pagi tu ko pakai baju yang dirancang sebelum tido pastu ko rasa macam eiii x macam dalam imaginasi pun.

so cari lah baju lain.

pastu mak ko tengok ko tak siap siap lagi dia cakap. 'ni baru nak pegi keje!' maksudnya baru nak pilih baju nak pegi keje. aish. pastu ko dengan tak bersalah cakap. mak ok x baju ni? so mak ko terpaksa cakap ok sebab dia tau dengan jawapan dia yang ok je lah mampu membuatkan ko puas hati. lolol

so cemana kehidupan sejak kebelakangan ini? macam dalam blog aku la. aku agak bz. bz dengan kehidupan duniyawi. aku ada lagi 2 minggu untuk menabur bakti kat syarikat Y. aku tak sempat nak mengira hari. sebab aku rasa aku sibuk dan tengok kalender je dah wat? dah jumaat! ha gituu. poyo tak?

so aku ada 15 minit lagi nak nikmati melo 3 in 1 aku.

tata!

No comments:

Post a Comment