Pages

Feb 24, 2015

Nevesh



Selasa terakhir di kajang. bhahah over tak? ahh tension lah aku. aku berdebar sebenarnya nak pergi Somban ni. aku harap aku tak set kat mind aku yang aku akan pergi bercuti ke apa padahal aku memang bekerja. bukan bersiar siar atau bercuti kat sana. 


aceli ramai jugak yang cakap. ala tak jauh la. Somban je. sikit lagi kat Sendayan. tapi entah kenapa aku macam risau. selain risau dengan environment yang totally baru untuk aku. so sangatlah neves. kiranya kalau aku nak lepak catch up sekarang dengan acah acah sebelum aku pindah tu sebenarnya aku nak cakap yang aku neves nak pindah. so aku nak lepak and bercerita dengan kawan kawan aku dan dengar la nasihat dorang. 

one more thing yang aku risaukan adalah perubahan diri. well manusia berubah kan? even ko ada kawan baik pun. jangan terkejut la one day kawan ko akan tinggalkan kau bila dia jumpa kawan baru. pegang lah tagline. manusia berubah. 

so aku takut. 

aku takut aku yang berubah. orang lain berubah aku boleh deal lagi. kalau aku sentap dengan perubahan manusia tu pun aku tak kisah. sebab biasalah. hari dia. nanti hari aku jugak lolol tapi.. kalau aku berubah? macam jadi sombong ke..jadi macam lupakan kawan kawan sekarang..jadi kedekut sangat sangat (sebab sekarang aku pun kedekut so aku tambah sangat sangat la untuk ramalan masa depan) pastu macam...dah tak ajak kawan kua. selama ni kita yang ajak kan. so pasni jadi macam ' ah dia tak ajak pun' 'eh asik aku je yang ajak dia kua' ha macam tu. oh aku risaukan diri aku. 

pastu jadi macam polite jee. hahahaha tu macam menakjubkan la kan kalau aku berubah macam tu sekali. tapi maybe lah akan jadi lebih jelitawan kahkahkah itu cita cita umur 26 tahun. lolol. 

hmmm entah la. aku harap pasni aku still macam dulu. gila gila. kiranya jarak tempat tinggal yang makin ke selatan dan menjauh dengan kengkawan sekarang tak menghalang aku untuk berperangai gila. kalau ada kawan baru pun. aku pastikan aku tak lupa kawan aku sekarang.

humph! 

aceli banyak lagi lah dilema. kawan kawan la suasa tempat keje la ape la kelig la itu la ini la. so mencabar sesangat. so sangat menakutkan. tapi pada masa yang sama saya sangat eksited nak carik kawan baru! hmmm eksited sikit. hehehe. kalau boleh biarlah ada yang sebaya. hahaha sebab aku rasa lately ramai kawan aku muda dari aku. tapi best gak. dorang muda pun tak ada lah budak budak sangat. ok je. cuma ko kena sabar melayan la bila ada kawan muda dari ko. tapi ko kan jenis buat bodo je kan. so kalau dia sentap ke anggap je yang dia memang kena sentap bila dengar kata kata kakak yang ofkos lebih tua dari dia. 

lolol

 eh jap.

nanti boleh ke aku bangun awal ek? hahaha 

No comments:

Post a Comment