Pages

Mar 2, 2015

DEmmy

hai semua! 

selamat menyambut hari isnin pertama dalam bulan march! hahaha so annoying oren kan.

okay hari ni aku first day keje kat company baru. ok mari aku namakan dia as DEmmy. nanti in future maybe korang akan tau la DEmmy ni apa. 

untuk minggu pertama ni aku ulang alik kajang ke somban. next week baru pindah randah. hati tak move on lagi lah. kan aku dah cakap. aku tak leh hidup kalau tak ada astro n tv. walaupun kat rumah aku ni bukan kaki tengok tv. tapi aku rasa tv sangat penting sebenarnya. merawat kesunyian. 

lap top nak buat pe. tak syiok ma. 

so aku kua rumah dalam pukul 6.45 aku lalu jalan bangi lama pastu exit saujana putra. aku rasa esok aku tak leh lalu jalan bangi lama. sebab sangat la golap yo. tak berani edeng ha. jalan berliku gila macam bukit putus aku cakap. 

sampai hiway. ok cun. lajuu je. empat lane lah katakan. so aku sampai dalam 7.30. aku rasa sebab aku lalu bangi lama sebab tu jadi jauhh je. ce esok try exit bangi. tapi tol pulak ek. tak pe. janji selamat.

aku sampai tempat keje dalam 7.30 pagi. aku tengok opis dah bukak lampu. masuk je. semua greet ko. bhahaha. pastu yang aku pasan. semua bagi ucapan. 

ohaiyo huzaimassss

perasaan? 

aku rasa macam dalam penggambaran drama jepun. aku ni kira watak sampingan la. ha angan angan macam ni la yang buat aku rasa nak gelak berdekah dekah pastu mesej haris cakap weh aku nak gelak weh pastu dia pun tanya. 

what so funneh?

hahaha so funneh gila la aku cakap. 

secara keseluruhannya. hari pertama yang seronok. baru terasa ko bebetul keje. ops. hahaha. kantoi dulu selalu memain. hahaha =P 

so saya tazabar nak keje hari kedua pulak. walaupun penat tapi ada perasaan macam seronok la. aku harap perasaan ni tak mati disini saje. 

btw aku akan pindah ke somban hujung minggu ni. hahaha. kena move on jugak la weyy. aku jumpa rumah yang ada astro! taman bukit kepayang kot. 

mabuk kepayang kita dibueknyo. 

hahaha. 

okay aisyah san nak tido. arigato huzaimass sebab baca entri merepek hari ni. 

tata!

No comments:

Post a Comment