Pages

Mar 16, 2015

kenapa tido awal

kenapa saya tido awal?

jam 10 paling lambat aku dah tido. sejak dah bermusafir kat somban ni aku jadi kembali pada kehidupan lampau aku yang gemar duduk dibilik sesorang. even kat rumah ada tv. aku prefer duduk dalam bilik. bukak fb. baca buku pastu tido.

kenapa tido awal?

1. penat.
2. kena bangun awaiiii
3. orang bekerjaya tido awal sebab fikirkan esok ada tanggungjawab
 (ayat sedapkan hati sebab kawan ko kata budak budak je tido awal)
4. tido lambat tak cukup tido (kengkonon cakap kat diri nak tido dengan secukupnya walhal ko pun tau yang tido 12 jam pun ko still cakap tak cukup.)
5. supaya muka tak lesu
6. mitos diri menyatakan kalau tido selepas orang lain dah tido nanti tak boleh tido.
7. tak gemar menonton tv
8. tak gemar berborak dengan housemate 
9. gemar menyendiri dalam bilik walaupun tau housemate semuanya ok saje
10. dah ngantuk. tido la. pe lagi ko nak buat pun 


penat weh. ko keje guna otak lagi penat dari guna tubuh badan. balik badan terus lesu. aku ni entah pukul 6 pun tak rasa nak balik lagi. sampai nonol cakap balik la ecah. keje lama lama sakit nanti. huhu

ok gudnaite cuolls.





No comments:

Post a Comment