Pages

Mar 30, 2015

Rekaan


lately aku telinga aku berkhidmat baik untuk orang bekasih kasihan. aku ada kawan. dia single. dia ada awek dlu. pastu entah nape krisis. dorang putus. masa dia putus aku tak tau. bulan bape ntah kitaorang contact balik. tak ada la balik sangat. masa ni la catch up cerita balik. dalam tempoh tu kitaorang tukar tukar cerita. bagi tips pasal keje la ape la. pastu dia tanya pasal aku. setiap kali dia tanya. aku mesti akan cakap pasal pakwe aku. sampai dia macam oh tak pe lah. ko dah ada pakwe rupanya ha gitu. tapi kitaorang still catch up tru phone. pastu baru baru ni dia cerita dia dah mula nak ok dengan bekas kekasih dia. eksited dia citer. yela eksited la citer bila aku pun tengah happy dengan pakwe aku. hahaha. bila dia cerita selalu aku eksited la. aku kemain bahan bahan dia huiyo huiyo. so kiranya aku memang faham la perasaan dia yang dalam hati ada taman tanpa dia sedar yang aku ni sebenarnya kat luar taman yang tengah perhati orang yang bahagia dalam taman bunga memasing pastu jalan berlalu dari taman tu sambil geleng kepala and senyum. 

sebab pakwe yang aku selalu gebangkan tu hanya rekaan aku yang mana aku sendiri tak ada jawapan kenapa aku reka watak tu. 


No comments:

Post a Comment