Pages

Oct 28, 2010

HOWTOHAVEALOVELYDAY



howtohavealovelyday?

1. drink tea
drink tea ye? how bout coffee? ribena? saya dinasihatkan doktor tak boleh minum teh la even saya memang peminum teh yang tegar.how meh? huhuh

2.wear something that make you feel good
yeah.warna warni punya baju memang make me fill sooo gud.tapi masyarakat kita memandang serong.mengandaikan aku 'tak matching' hey! fashion is not about the color okeh.huhuh

3.Say please and thank you
belanja saya makan McD dan movie maraton and pizza and bla bla bla and thankkkk u!

4.Tell someone you love them
haa..ni ramai ni.cemana ni? encik A.F !! hurm.iwillthinkaboutulater.encik fahrin! cepatlah pinang saya.awak mesti desperate nak kawin dengan saya! kan?kan?kan?en jay! saya akan memikir 2 3 4 5 kali pinangan awak.wahehehe!

5.eat desert first.
okeh.aiskerim cokelat.

6.watch the sunrise or sunset
best moment masa tengok sunset kat pd.really miss hari itu.huah!

7.wear perfume
saya ada perfume baru.nak exam hari hari pakai.biala.apo orang kato.janji hati bahagio.

8.smile [alot!]
masalah mata dan kedegilan untuk menjadi fulltime speaky gurl kadang kadang memustahilkan ini.saya akan senyum tekekeh kekeh lepas ini ya.

9.read a book!
yeah.the notebook by nicholas spark plus sungguh aku cinta by anis ayuni sungguh terbekkkk.

10.cook or baked for someone else!
teringin nak buat lagi! cuba resipi baru lagi!

11.wish others lovely day
selamat bergembira untuk anda.have a nicee day!

12.watch a good film
supernatural? nonono..saya dah jumpa yg baru.rahsia.

13.wish others lovely day
ni dua kali kott..maksudnya.ini penting! semoga menjalani hari yang baik untuk semua.doakan saya juga.terima kaseh!




No comments:

Post a Comment