Pages

Oct 17, 2010

roda memang telah berputar...

aku tak faham lah dengan diri aku ni.perwatakan.orang kata aku ceria.sengketa dengan akmal tu kira zero la.alasan pelis? aku hepi go lucky.heh.semua indah khabar dari rupa.aku rasa perwatakan aku kini lebih ke arah melankolik.suram.gelap.kelam.nampak je baju kaler-kaler dah rupa pelangi.tapi hati suram jugak akhirnya.

lecturer aku.cik nasa.dia cakap aku hepi dengan student life aku.sebab tengaok pemakaian aku yang warna-warni.haha.en nasa! anda telah ditipu!

tak kisah kan seseorang tu ada berapa perwatakan.menjadi lagi misteri mungkin.hu? misteri ke?
mood sekarang asik dengar lagu sang mantan.ramai tak suka lagu ni.lagi-lagi orang yang putus cinta.nak putus cinta.aku steady je dengar.siap ulang tayang kot.lagu ni pasal bekas kekasih eh?orang putus cinta?hurm.

aku suka part yang

"roda memang telah berputar.."


yang tu memang kena sebijik kat muka aku.memang aku dapat rasakannya.roda kehidupan aku sudah berputar.what goes around comes around.what you give you get back.senang cerita.

banyak sebenarnya aku nak cakap kat seseorang.mintak maaf kot.tapi sampai sekarang tak berkesempatan nak jumpa.entahkan dapat.entahkan tidak.sempat ke?hurm.

dia sibuk dah dengan hal dia.tau la tensen.aku pun tensen gak.banyak keje.tapi entah.dia ni lain macam sikit dah.tak hiraukan pape.betul ke? haih manusia.napelah ego kau tinggi sangat.kalau aku cakap aku tak suka orang ego.ko pun mesti jawab.aku pedulik hape.kan?kan?

aku kadang-kadang rasa bersalah gak.so try la mesej balik.tapi respon hambar.so aku merasakan yang.oh ok.babai.

tu je termampu nak cakap.bukan aku tak kisahkan apa-apa.entah.susah la nak cakap.dia dengan ego dia.aku dengan ego aku.bongok.

akhirnya aku dah jumpa orang yang lagi tinggi egonya dari aku.tahniah kepada anda.

nape kalau time exam.mesti perasaan gila ni.mesti ada masalah ni.tak pernah baik.belum masuk bulan januari lagi.aku benci bulan januari.aku rasa tu bulan malang untuk aku.sangat malang.adalah berdosa untuk kita percaya.tapi ini hakikatnya.aku benci bulan januari.aku dah melalui januari yang teruk awal tahun hari tu.cukuplah sekali.diulangi.sekali.



No comments:

Post a Comment