Pages

Oct 19, 2010

patah hatiku~~



Patah hatiku
Membawa derita
Merajuklah diri
Merajuk diri
Tak tentu haluan

Kuharap janjimu
Kuharap janjimu
Bahagia selalu....sayang
Rupanya patah
Rupanya patah
Di tengahlah jalan~~

first of all thanks kawan kawan yang bagi semangat! may god blessing you! aku harus dah mesti delete balik perumpaan 'kawan susah tak ada'.tq soo much kepada ATI,FAJA,FARAHA,ZAINORINA,TAKAO~

terima kasih faja yang kalut nak datang puncak alam.tapi dia dah tak sekalut dulu.sebab dah ada pengalaman untuk situasi ni.*dia takut kalut teruk sangat kot.dats y dia tak tepon aku.hoho*
terima kasih ati! bagi semangat.setuju dengan keputusan aku even aku rasa ramai fikir kenapa aku still stick dengan keputusan tu..
terima kasih faraha beli makanan tengah hari.asik mencurah curah air mata sampai lupa nak makan.terima kasih bagi pandangan yang meredakan perasaan aku.terima kasih berkejar datang ke bilik aku ya! aku fikir dunia dah tak ada je.tq soo much! ko pun kalut macam faja.huhu tq2!
terima kasih zainorina! melawat aku kat bilik..bagi pandangan! terima kasih sangat banyak!
terima kasih takao! kata-kata ko memang ada logiknya dan tajam menusuk dada.tapi yang pasti aku tergelak beb! terima kasih!
terima kasih kawan-kawan.may god blessing you.rupanya aku ada kawan-kawan yang amik berat kat aku eh? huhu
to akmal faiz..sya tak marah langsung.sya faham iz tensen gilaa..jiwa kacau.tapi terkejut.sangat terkejut.silalah take your time.may god blessing u! ^^,

tapi untuk seseorang.aku rasa kau tak yah la nak baik-baik dengan aku.tak yah la ko nak tanya kenapa.kenapa.kenapa.tak sukalah.semua pasal ko.pasal ko dengan kebodohan aku lah yang memungkinkan terjadinya perkara seperti ini *seseorang bukan merujuk pada akmal faiz ya*
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....!
nanti aku cerita lagi.
semoga semua kembali pulih.amin

4 comments:

  1. heh~faja=faraha same je la yek rupenyer,due2 kalut,kah3!!nway,be strong dear!!

    ReplyDelete
  2. haha! kalut sikit la.dulu dia pun mcm tu.takut kalut lagi tula dia tak tepon aku.kentut.haha okay! tq bebeh! semua okay! ^^,

    ReplyDelete