Pages

Oct 18, 2010

faja & cikgu mumtaz? erk.

tadi masa aku bangun tido.ingat baru pukul 5.rupanya dah pukul 6.huhu lama kot tido.ish ish ish...kejap lagi nak siap-siap pergi jeram lak.rasa bersalah nak pergi.tapi tak apelah.so aku bukak la page faja ni.tengok-tengok..scroll sikit kebawah ke atas..sekali mata aku berhenti.tangan pun berhenti.baca la status dia tu.tak lama aku gelak.gelak gila gila la.haha! lawak sangat!

nak tau nape? yang komen status dia tu..cikgu bm aku! haha! okay.faja ni keje tau.keje kat tempat isi minyak as supervisor.okay.ehem-ehem.amik nafas jap.dulu dia keje dengan cikgu aku ni gak.cikgu mumtaz as kerani kat tempat tuisyen.okay sekarang dia dah berhenti.sebab dah jadi supervisor.keje banyak.

dalam status tu dia sibuk mengata bos caltex dia.sekali bos lama yang balas.haha.cikgu aku lak tu.mesti mata dia pun terbeliak nampak cikgu balas.aku dah gelak-gelak dah.


'tula...sapa suruh berhenti kerja dengan bos lama yang baik hati???'

haha! hamik ko.aku baca mcm...macam kenal je orang ni...lambat sikit sampai otak.sekali aku cek lagi.



yeah! inilah yang kita carik.lupa nak highlight SMK JALAN BUKIT - TEACHER
hoho! ni buat nak usik faja ni.sure menjerit dia gelak.haha! apela ko! selalu statement status selamba jeee....haha!

dulu masa faja berhenti.cikgu ni tak kasik.memang tak kasik gila lah.faja bagi surat berhenti.dia tak layan.lama-lama faja nekad.dia mintak berhenti jugak.haha risau gak dia cikgu marah dia ke.terasa hati ke.tapi nak buat macam mana.dah memang penat kot.selalu gak faja citer-citer time keje ngan cikgu ni dulu.ketawa gila lah kalau dia citer.faja kan? citer nak eksited jek.huhu

orang lain baca memang macam.oh cikgu..tapi aku baca gelak-gelak.haha amik ko sebijik kena.hah nampak sangat cikgu tak setuju dia berhenti hari tu.haha! faja oi faja.mana ko? haha!

cikgu ni.garang! aku pernah nangis dimarahi cikgu ni.menangis yang tersedu sedu tu.haha masa belajar tunduk jeee.cikgu dah pergi faja cool down kan.budak lain tak sedar kot.haha lepas dari hari menangis tu.cikgu dah tak marah aku dah untuk hari-hari seterusnyahuhu .kesimpulannya.nangislah.nanti ko tak kena marah dah.haha

so bila dia komen kat status faja.adoi.kelaka je rasa.faja sudah terkena! haha ;p

No comments:

Post a Comment