Pages

Nov 11, 2014

Catatan Opis


Macam lama je tak bersantai santai. Aku banyak keje. Aku rasa aku kena upah consultant persendirian untuk arrangekan semua keje aku. Oh terlalu banyak pending and berlambakan.

Kehidupan sekarang sangat fun. fun lah sangat. tapi keje sangat complicated. At one time aku rasa nak resign. Sebab aku rasa aku layak resign.

Sebab aku tak ada mood nak keje.

Lately emosi tak stabil. So nak hasilkan karya entri yang fun. Amatlah susah. So entah.

Haris cakap pasal gap dalam perhubungan. Dia nak buat puisi. kenmain semangat nak jadi puitis. siap nak masuk kelas buat puisi. tapi nak free. Lolol. ape cer? siot je.

Aku tak pakar dah dalam perhubungan. tapi kalau bagi nasihat cinta tu. boleh dah kot nak menuntut. kehkehkeh. Aku rasa macam ok la gap. korang diskus korang suka each other tapi korang tak kapel. korang mungkin bagi tempoh untuk satu masa. pastu

kawin.

hahahaha. simple.

sejak dah nak mengerepot ni. saia sukakan perkara yang simple.

hahahaha. poyo dowh.

Aku kat opis. hari ni data terlebih guna. so aku pun terbukak ig. so pastu memang data dah habis. so aku tak ada la data. kena topup.

booo. gelakkan ecah yang masih menggunakan prepaid.

eh lantak lah! sukahati lew.

so aku tak dapat la bervoice note dengan kawan kawan. mereka dijamin akan merindui suara aku. *ini serius poyo*

aku kat opis sebab saje nak balik lambat. tak claim ot. ma las.

tadi kol fida. saje. lama tak borak borak dengan dia. next week kitaorang jumpa. tapi.. tak leh karok. sebab....takut ganggu baby. aku dah cakap. dulu. dia kata tak apa. sekali kau. memang tak di-ijinkan la kan. hahaha. fida cakap alhamdulillah bila tau ina dan haris kembali baik. haih. ramai jugak kawan kawan aku tau pasal hubungan ina and haris yang goyah dulu. ok semua. mereka bukan pasangan bercinta ok. jangan salah faham. hahaha. sebab gaduh?

rahsia.

biar jadi rahsia. tapi yang pasti until now aku bengang dengan korang berdua (sebenarnya) sebab pasal korang la gambar konvo kita bertiga tak ada!!!!!! Tak ada. faham tak.

I iz so sed. momen manis macam tu patut diabadikan. oh rindunya dengan fidaaaa. next kamis macam terlalu lamaaaaa. huhu. fida ajak minum kopi. tapi bukan sekarang. bawak bebi sekali kot. uuuuu~ aku rasa pelik je. hahahaha. oh ini semua perkara pelik!

lamanya tak minum kopi. hari tu post kat twitter. pastu haris cakap pick me up. aku boleh je nak amik. tapi...aku rasa aku lupa rumah ko. hahahah! ok ini memang mendatangkan bengang. aku rasa dah bape kali aku dtg. tapi masih tak ingat. oh ini sangat teruk. tak tak. dia ada simpang. banyak simpang lah. ah tak ingat. eiiii. bahayanya. aku memang lupa. aku bab jalan memang fail!

tak pe la nanti boleh waze kowttt. =P

aku terlalu banyak cakap. bila banyak cakap. itu petanda saya tengah stress. aku rasa tak ramai perasan. haha. maybe sebab muka/ton suara tak nampak aku tgh stress (melainkan kau depan aku)

sekarang dah musim audit. banyak auditor cun cun. pompuan la. well ko harus faham. diakhir zaman ni. mana ada lelaki lebih dari pompuan. budak budak newbie sekarang banyak cun cun la. aku tak faham kalau kawan kawan lelaki aku kata susah nak carik awek. peliknya. ramai kot~~

ko tinggal pilih kenal dan tinggalkan (kalau tak sesuai)

peh. deep dowh.

lol.

ok nak balik. k bai~

No comments:

Post a Comment