Pages

Nov 9, 2014

Tips



Yahoo Messenger Conversation. 

J: Beb! 
S: Ye beb.
J: Aku tengok drama korea ni. 
S: Korea lagi? Ko tak berebut remote dengan mak ko? 
J: No. hari ni konsep sape duduk depan. sape yang angkat punggung. channel dia tak dikira. 
S: Lol. So nape?
J: Ni ada tips cinta untuk ko. Aku tengok KBS. Citer what happen to my family. 
S: Ha pastu? 
J: Dia kata! I mean ada sorang watak tu la kata. 
S: Whattt
J: Hish sabar boleh tak! sepak nak. 
J: Ehem ok dia kata
J: Dia..
S: WHATTT. kenot wait
J: Eh gedik ni. sabar la! nak sesuatu yang baik kena sabar tau!
S: cepatla ciken
J: Ok ehem
J: Dia kata lelaki kena buat first step! tu tugas lelaki! So kau! kalau minat kat seseorang tu. kau kena yang mulakan langkah tau. Macam ajak dia g makan ke apa ke. Kira amik perhatian dia la. 
J: See baik tak aku. aku tolong salurkan maklumat untuk ko. Ko jangan angkuh sangat dengan awek awek weh. Jangan pemalu sangat~
J: Kau kalau suka kat seseorang tu. Cakap la suka. atau tunjuk la minat. Mana tau pompuan tu suka ko gak ke. kan? betul x cakap aku? hahahaha ini sangat geli ok. yeyekkkk
J: Hoi mamat. 
J: Helo? Helo? 
S: Ok next week jom minum kopi.
J: Hahaha. poyo. nape? 
S: Loh kata suruh laki mulakan step dulu. 
J: Maksud aku orang yang kau minat bodoo
S: Kau ni bodo la. 
J: What!! 

J yang cepat sentap bila dikata bodo terus log out. 

Krik Krik.

No comments:

Post a Comment