Pages

Nov 24, 2014

Wishlist


Awak suka shopping? - Kakak yaya
Suka. - Aku
Suka sangat sangat ke suka biasa biasa? - Kakak Yaya
Suka sangat sangat. - Aku
So awak mesti ada target kan? macam wishlist. dalam 2-6 bulan awak nak dapatkan apa. contoh beg coach ke? betul tak?
oh haah - aku

oh haah. tu je jawapan aku. masa ni aku berlakon habis. aku takut sangat orang sedar yang perasaan aku sedang plain. so ianya akan terluah di muka. gigih gila aku cover.

wishlist ha?

saya tak idamkan beg coach. sebab saya tak minat.

tak tau lah kenapa. bila nak hujung tahun ni. topik wishlist selalu jadi topik utama. well. semua orang ada wishlist. aku pun ada.

tapi bercakap tentang wishlist. ramai kawan kawan aku yang ajak buat wishlist. beli kasut ni beli kasut tu. baju jenama ni. baju jenama tu.

aku...tak minat.

wishlist aku sesuatu yang aku tak mampu beli untuk sebulan gaji dan tahan lama. baju aku boleh beli. kasut berjenama aku tak minat. maybe sebab faktor kedekut kot. so tu aku tak kira as wishlist.

ada satu wishlist aku. satu je. tak banyak.

rumah semi D.

Selamat bekerja!

No comments:

Post a Comment