Pages

Dec 28, 2014

aku demam.

aku demam.

peh! menggelabah gila kan nak bagitau diri sendiri demam. eh sukahati kita lah nak citer pasal ape. ni belog kita.

hahaha.

ok anneyong haseyooo.

aku demam weh. aku tak tau kenapa tiap kali aku demam. ahli rumah ni gemar pandang aku sayu pastu buat kerut dahi pastu geleng kepala pastu gelak (kadang kadang)

waii?

standed lah orang demam. dia akan beli hundred plus untuk diri sendiri. makan sup. bersweater. dan berstokin.

betul tak?

pagi tadi macam suam suam kutu gitu.

eh jap. suam suam kutu ke kuku? konfius lah kita. 0.o

ok pastu kan. ok lagi la. pegila teman kawan soping kat matrade. bagus bawak mira. dia kontrol ko. dia x suh ko habiskan duit. kalau tak. hurm.

idoklah tau apa jadinya nanti.

kejap je soping situ. aku jumpa di daus gendut. butik dia pun join benda tu. dia tak amik gambar ngan aku weh. ko sedih tak? kita ni kenalah amik gambar bila tak jumpa. tapi tak tau nape. aku ingat nak amik. tapi tak tau nape aku rasa ah tak yah ahh. hahahaha pastu mcm weh gendut tak begamba weh.

sentap sesorang.

umah dia sebelah taman aku je. just imagine umah dekat sebelah je tapi nak jumpa punya kemain susah! apada!

demam demam ni aku pegi bejalan umah kenduri. sana tak rasa lagi. dia macam lek lek. cool. boleh tahan la ni.

masuk metro kajang. hmmm. mulut tak henti mengomel cakap. penatt penatt.

korang rimas tak? jalan shopping dengan orang yg mulut dia kata penat? hahahaha

aku selalu macam tu. so dah alah bisa tegal biasa gittew.

adik beradik saya seorang penyabar dengan saya. sebenarnya.

so sekarang aku rasa nak tido. dah stokin lain lain. its fasyen. katanya.

demam pertama selepas 23/10/14 so rasa lain sikit la. selalu aku dah tau sape yang gelakkan aku perangai macam ni. ngada ngada melebey. siap stokin lah. siap nak sup lah. siap itu lah ini lah. tapi kali ni tak ada. patut la keadaan yang gelakkan aku tak meriah sangat. kalau tak mesti ada ayat macam.. ' kau ni macam macam lah' 'napela ko pakai macam ni. hahaha'

kira macam tu la. geleng geleng kepala gelak. pastu aku macam buat muka bajet comel cakap. 'ala bialah. dah demam.'

gelabah kan?

haih. so skarang nak beli hundred plus. ko amik kunci pegi la kedai min kong seru hundred plus satu.

bertabahlah!

sobs.

No comments:

Post a Comment